گلایه از اقساط سنگین طرح مسکن ملی و افزایش قیمت میوه و گوجه فرنگی

به گزارش تور گرجستان ارزان، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ یکم آبان ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می کنید.

گلایه از اقساط سنگین طرح مسکن ملی و افزایش قیمت میوه و گوجه فرنگی

به گزارش گروه شهروند خبرنگار خبرنگاران،پیغام ها و درخواست های ارسالی شما به سایت خبرنگاران (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می گردد.

گلایه از اقساط سنگین طرح مسکن ملی

سلام در خصوص اقساط سنگین طرح ملی مسکن گزارشی تهیه کنید.

درخواست حمایت از بورس در بازار

سلام، لطفا در خصوص رونق بورس در بازار پیگیری کنید. دائما در حال نوسان است و از این بابت خیلی ها ضرر کردند.

آنالیز شرایط حقوق نامه رسان های شرکت پست

با سلام خواهشمندم به گزارشگرهایتان دستور بدید با پستچی ها مصاحبه نمایند و جویای قرارداد های آن ها شوند؛ در شهر های مختلف کشور که با وجود کرونا و سختی کار قرار داد مناسبو حقوق مناسب نداریم. لطفا پیگیری گردد.

افزایش قیمت میوه و گوجه فرنگی

لطفا پیگیر باشید چرا زمانی که بازار داخل نیازمند اقلام پرمصرف مانند گوجه فرنگی هست ما باید صادرات داشته باشیم در صورتی که ارز حاصل از صادرات هم براحتی برگشت داده نمی گردد و قیمت ها در بازار داخل به شدت افزایش می یابدلطفا پیگیری کنید.

بیمه تامین اجتماعی

7سلام بنده کارگاه تولیدی کابینت دارم نامه از سازمان تامین اجتماعی دریافت کردم مبنی بر اینکه به دلیل اینکه تاریخ جواز کسب اینجانب بعد از تاریخ نوزدهم مهرماه سال گذشته است باید حق بیمه 30 درصد را پرداخت کنم و نمی توانم از مزایای یاری دولت استفاده کنم ممنون می شوم پیگیری کنید.

پمپ گاز شهید بابایی

من امروز به پمپ گاز مراجعه کردم بعداز زدن گاز مبلغ قابل پرداخت من شد 7200تومان که با کارت خود به دستگاه پوز که برای صندلی بود مراجعه کردم بعد از کشیدن کارت تعجب کردم این بود که نمی توانستی مبلغ را وارد کنید و باید مبلغ روی دستگاه که به صورت پیش فرض بود انتخاب می کردید لطفا در این مورد گزارشی تهیه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2161

به "گلایه از اقساط سنگین طرح مسکن ملی و افزایش قیمت میوه و گوجه فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه از اقساط سنگین طرح مسکن ملی و افزایش قیمت میوه و گوجه فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید