مدیران نفتی کانادا به دی کاپریو اعتراض کردند

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: در پی ساخت یک مستند مشترک توسط لئوناردو دی کاپریو و دارن آرانوفسکی مدیران نفتی کانادا به این بازیگر سرشناس معترض شدند.

مدیران نفتی کانادا به دی کاپریو اعتراض کردند

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، ستاره فیلم های تلقین و جانگوی رها از بند هفته گذشته سفری به کانادا داشت. سفری که به شدت حاشیه پیدا نموده. او که به همراه دارن آرانوفسکی کارگردان فیلم های نوح و پی برای تحقیق روی مستندی در خصوص استخراج نفت فوق سنگین به آلبرتا سفر نموده بود با اعتراض شدید مدیران نفتی این کشور روبرو شد. آنها معتقدند رویکرد دوستدار طبیعت بودن چهره های سرشناس صرفا یک بازی تبلیغاتی است که به زودی هم فراموش خواهد شد.

سخنگوی اتحادیه فراوری کنندگان مواد نفتی کانادا در خصوص سفر اخیر دارن آرانوفسکی و لئوناردو دی کاپریو به کشورش عنوان نمود: مثل دیگر کانادایی ها، ما هم خسته شدیم از حضور چند ساعته یا چند روزه افراد سرشناسی که داعیه دار محافظت از طبیعت هستند. آنها می آیند، چند ایده برای توسعه منابع می دهند و می روند.

قیر شن، نفت شن و یا نفت فوق سنگین به نوعی شن مخلوط با آب و نفت بسیار سنگین و با گرانروی بسیار بالاتر از نفت معمولی اطلاق می گردد. بزرگترین منابع نفت شن دنیا در کانادا و ونزوئلا قرار گرفته که ذخایر هر یک از این دو کشور تقریبأ با ذخائر نفت معمولی کل دنیا برابری می نماید. در این بین آلبرتا با 4 معدن، از بزرگ ترین فراوری کنندگان قیر شن است. جالب است بدانید که پنجمین معدن هم در حال ساخته شدن است.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 483

به "مدیران نفتی کانادا به دی کاپریو اعتراض کردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدیران نفتی کانادا به دی کاپریو اعتراض کردند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران نفتی کانادا به دی کاپریو اعتراض کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید