تور روسیه ارزان: روسیه لغو متقابل تحریم ها را به آمریکا پیشنهاد کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، ایرنا نوشت: وزارت امور خارجه روسیه اعلام نمود که در ملاقات سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و ویکتوریا نولند معاون وزیر خارجه آمریکا، طرف روسی پیشنهاد کرد تا مسکو و واشنگتن بطور متقابل تحریم ها را لغو نمایند.

تور روسیه ارزان: روسیه لغو متقابل تحریم ها را به آمریکا پیشنهاد کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه روز سه شنبه وزارت خارجه روسیه گفته شده است: مسکو به واشنگتن پیشنهاد کرد تا همه تحریم هایی را که دو طرف در سالهای اخیر در خصوص یکدیگر وضع نموده اند، لغو نمایند.

در بیانیه آمده است: دو طرف به مسائل مربوط به فعالیت مراکز دیپلماتیک روسیه و آمریکا در خاک یکدیگر توجه خاص کردند.

طرف روسی هشدار داد که اقدامات ضدروسی آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند. اما مسکو خواستار وخامت بیشتر روابط با واشنگتن نیست.

وزارت خارجه روسیه در ادامه بیانیه گفت: ریابکوف در ملاقات با طرف آمریکایی گفت که رویکرد ستیزه جویانه واشنگتن فقط منجر به تیره تر شدن روابط روسیه و آمریکا می گردد.

در ملاقات ریابکوف و نولند، الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه هم شرکت داشت.

ریابکوف امروز به ریانووستی گفت که در جریان مذاکرات با نولند، طرف روسی به صراحت مواضع خود را درخصوص اوضاع صدور ویزا بین روسیه و آمریکا، فعالیت مراکز کنسولی دو کشور و حضور دیپلمات ها و کارکنان مراکز دیپلماتیک روسیه و آمریکا در خاک یکدیگر بیان و تشریح کرد.

نولند روز گذشته به مسکو آمد و تا فردا (چهارشنبه) در مرکز روسیه خواهد بود و ملاقاتهایی با طرف روسی خواهد داشت.

ویکتوریا نولند از سال 2019 در لیست سیاه تحریم های روسیه قرار گرفته است و به گفته ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، طرف روسی برای سفر نولند به مسکو با طرف آمریکایی توافق کرد.

به گزارش رسانه های روسی، آمریکا حاضر شد در ازای موافقت روسیه با سفر نولند به مسکو و لغو تحریم وی، چند تن از شهروندان روس را از لیست تحریم ها خارج کند.

آمریکا از سال 2014 بیش از یکصد بسته تحریم های اقتصادی و اقتصادی در خصوص روسیه وضع نموده و این رویکرد خصمانه در خصوص مسکو ادامه دارد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2145

به "تور روسیه ارزان: روسیه لغو متقابل تحریم ها را به آمریکا پیشنهاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه لغو متقابل تحریم ها را به آمریکا پیشنهاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید