تور روسیه ارزان: پوتین: حضور ناتو در اوکراین تهدیدی برای روسیه است ، روابط با آمریکا در راستا درستی واقع شده است

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس جمهور روسیه در سخنانی به حضور نظامی ناتو در اوکراین و نشست پیشین با همتای آمریکایی خود واکنش نشان داد.

تور روسیه ارزان: پوتین: حضور ناتو در اوکراین تهدیدی برای روسیه است ، روابط با آمریکا در راستا درستی واقع شده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در سخنان خود در نشست یک اندیشکده روسی، به ملاقات اخیر خود با رئیس جمهور آمریکا در ژنو و حضور نظامی ناتو در اوکراین واکنش نشان داد.

ولادیمیر پوتین در ابتدای سخنان خود گفت: پس از نشست ژنو با جو بایدن، آمریکا و روسیه در جهت درست خود قرار گرفتند.

او در ادامه این نشست را پُرثمر توصیف کرد و گفت: به نظر می رسید که واشنگتن تمایل دارد روابط خود با مسکو را احیا کند. این نشست در کل مفید بود و من به همه می گویم که دولت آمریکا تمایل به شکل دهی روابط و احیای آن ها در زمینه های مهم داشت.

رئیس جمهور روسیه بعلاوه بیان کرد: دولت های روسیه و آمریکا هرکدام در راستای این جهت درست برنامه های خود را به درستی پیش می برند. نگاه کنید تجارت ما در حال حاضر 23 درصد رشد نموده است و این تاثیر مستقیم نشست ژنو است.

پوتین در بخشی دیگر از سخنانش با بیان آن که حضور نظامی ناتو در اوکراین برای روسیه تهدید محسوب می گردد، گفت: لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا راه را برای پیوستن اوکراین به اتحاد ناتو هموار نموده است.

بایدن و پوتین اولین ملاقات حضوری خود را در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) در ژنو برگزار کردند و در آن به مباحث مختلفی پرداختند که سلاح هسته ای و بازگشت سفرا ازجمله این مسائل بود.

از طرفی، ساعاتی پیش ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در واکنش به اظهارات ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو، درباره علت اخراج دیپلمات های روسی بیان کرد: ناتو هیچ مدرکی برای اثبات انجام فعالیت های بدخواهانه و منفی از سوی کارکنان نمایندگی دیپلماتیک روسیه ندارد.

الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه، نیز گفت: مسکو هیچ پیامی از ناتو به وسیله مجاری رسمی مبنی بر پیشنهاد برای گفت وگو دریافت ننموده است. مقامات ناتو با روسیه تماسی نداشتند و هیچ شرایطی برای ادامه گفت وگو وجود ندارد.

ناتو اوایل ماه جاری میلادی بیان کرد که مأموریت روسیه در این سازمان را از 20 نفر به 10 نفر کاهش می دهد، اعتبار 8 دیپلمات نیز در این راستا لغو شد.

این اتحادیه از دیپلمات های روسی خواست تا خاتمه اکتبر بروکسل را ترک نمایند و در توجیه این تصمیم خود بیان کرد این 8 نفر مخفیانه در قالب مأموران اطلاعاتی کار می نموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2155

به "تور روسیه ارزان: پوتین: حضور ناتو در اوکراین تهدیدی برای روسیه است ، روابط با آمریکا در راستا درستی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: پوتین: حضور ناتو در اوکراین تهدیدی برای روسیه است ، روابط با آمریکا در راستا درستی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید