رایزنی دوجانبه علی باقری و انریکه مورا در وین

به گزارش تور گرجستان ارزان، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران که بعد از سفری کوتاه به تهران، امروز (چهارشنبه) 18 اسفند ماه به وین مرکز اتریش بازگشت، دقایقی قبل با انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده تبادل نظرها در محل هتل کوبورگ به تبادل نظر نشست.

رایزنی دوجانبه علی باقری و انریکه مورا در وین

دور هشتم مذاکرات وین به منظور برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران از روز سه شنبه 19 بهمن ماه و بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با مرکز هایشان با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در مرکز اتریش از سر گرفته شد و از آن موقع تا به امروز در سطوح و فرمت های مختلف در حال برگزاری است.

البته علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب چهارم اسفند ماه در چارچوب ترددهای معمول در جریان گفت وگوها، در سفری کوتاه راهی تهران شد، ولی هیأت کارشناسی ایران در وین حضور داشتند و به رایزنی ها ادامه دادند. باقری روز دوشنبه نهم اسفند دوباره به وین بازگشت و مذاکرات در وین در این مدت برگزار گردید. علی باقری دوشنبه شب 16 اسفند ماه به منظور سفری کوتاه به تهران آمد و امروز صبح (چهارشنبه) دوباره به مرکز اتریش بازگشت.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2334

به "رایزنی دوجانبه علی باقری و انریکه مورا در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی دوجانبه علی باقری و انریکه مورا در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید