توسعه روابط ایران و سنگاپور مورد پیگیری مسئولان دو کشور است

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توسعه روابط ایران و سنگاپور در عرصه های مختلف مورد نظر و پیگیری مسئولان دو کشور واقع شده است.

توسعه روابط ایران و سنگاپور مورد پیگیری مسئولان دو کشور است

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران، چیوتای سو سفیر سنگاپور با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با تقدیر از کوشش ها و اقدامات سفیر سنگاپور درطول مدت مأموریت خود در ایران، نسبت به روند رو به رشد مناسبات دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: توسعه روابط ایران و سنگاپور در عرصه های مختلف مورد نظر و پیگیری مسئولان دو کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم مجالس دو کشور در تحکیم و تقویت همکاری های فی مابین ایران و سنگاپور، گفت: تبادل هیئت های پارلمانی بین دو کشور در طول یک سال اخیر تأثیر به سزایی در ارتقاء سطح مناسبات ایران و سنگاپور داشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در انتها این دیدار نسبت به تداوم روند گسترش مناسبات دو کشور در عرصه های سیاسی، مالی و فرهنگی ابراز خوشبینی کرد.

چیوتای سو سفیر سنگاپور در تهران نیز در همین دیدار با اشاره به روابط خوب دو کشور، گفت: توسعه مناسبات با ایران به عنوان کشوری مهم در منطقه و دنیا مورد توجه دستگاه دیپلماسی سنگاپور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده برای گسترش ارتباطات محبت آمیز دو کشور از جمله برگزاری هفته فرهنگی ایران در سنگاپور، اضافه نمود: گسترش مناسبات فرهنگی به افزایش شناخت مردم دو کشور و توسعه روابط در عرصه های دیگر خواهد انجامید.

سفیر سنگاپور در تهران در انتها این دیدار در مورد تداوم روند رو به رشد همکاری های دو کشور ابراز امیدواری کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 475

به "توسعه روابط ایران و سنگاپور مورد پیگیری مسئولان دو کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه روابط ایران و سنگاپور مورد پیگیری مسئولان دو کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید