تور عمان ارزان قیمت: معرفی مراکز خرید عمان ، سوغات عمان چیست؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، بازارهای سنتی یا مراکز خرید لوکس؟ کدام پرطرفدار است؟ اگر مسافر عمان هستید با هر سلیقه ای می توانید خریدی عالی را تجربه کنید. این کشور عربی بازارهای رنگارنگ سنتی و مراکز خرید لوکس را در کنار یکدیگر دارد. از این رو مراکز خرید عمان را می توان در فهرست جاذبه های گردشگری این کشور قرار داد. در ادامه با این جاذبه پرطرفدار عمان بیشتر آشنا می شویم.

تور عمان ارزان قیمت: معرفی مراکز خرید عمان ، سوغات عمان چیست؟

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

خرید کردن بخش جدایی ناپذیر هر سفر است و مسقط مرکز عمان برترین مراکز خرید خاورمیانه را در خود دارد. مسافران تور عمان با هر سلیقه ای می توانند در فروشگاه های سنتی و مدرن این شهر قدم زده و با خرید سوغاتی های مجذوب نماینده سفر خود را هیجان انگیزتر نمایند. از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از سفر نگاهی کلی به معروف ترین مراکز خرید عمان داشته باشید.

بازار مطرح عمان Mutrah Souq

گشت و گذار در بازار مطرح مسقط هم فال است و هم تماشا، این بازار فضایی کاملاً سنتی داشته و انواع صنایع دستی، ادویه جات و محصولات سنتی عمان را به نمایش می گذارد. این بازار به قدری زیباست که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، تماشا صنایع دستی رنگارنگ شما را حسابی سر ذوق خواهد آورد. انواع لباس های سنتی، کالاهای خانگی، ظروف سفالی، عتیقه جات و زیور آلات از دیگر محصولاتی هستند که در فروشگاه های بازار سنتی مطرح می توان دید.

مرکز خرید مسقط City Center Muscat

دبیشتر بناهای شهر مسقط معماری خلاقانه داشته و خیابان های این شهر را به زیبایی تزیین نموده اند، مرکز خرید مسقط نیز به عنوان یکی از برترین مراکز خرید عمان معماری چشم نواز داشته و گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. این مرکز خرید با نمای کاملاً مدرن خانه بسیاری از برندهای مطرح جهان می باشد. در مرکز خرید مسقط در مجموع 147 مغازه فعالیت داشته و بعلاوه گردشگران می توانند بعد از یک خرید حسابی شام یا نهار خود را در یکی از رستوران های بین المللی این مرکز خرید صرف نمایند.

مرکز خرید العریمی Al Araimi

چنانچه هوادار خرید اجناس لوکس از برندهای معتبر جهان هستید مرکز خرید العریمی یکی از برترین مراکز خرید عمان است که شما را به خواسته تان می رساند. در این مرکز خرید فروشگاه های متنوع لباس، کفش، کیف، عینک آفتابی، لوازم الکترونیکی مانند موبایل و غیره فعالیت داشته و اجناس را با کیفیت عالی و قیمت های مناسب ارائه می دهند. از این رو گردشگران می توانند با گشتی چند ساعته در العریمی خریدی عالی را تجربه کنید. فوت کورد این مرکز خرید نیز آماده است تا با ارائه انواع غذاهای لذیذ از شما پذیرایی کند.

هایپرمارکت لولو عمان LuLu Hypermarket

کامل ترین مرکز خرید عمان عنوانی ست که هایپر مارکت لولو به آن افتخار می نماید. این مجتمع تفریحی جز مراکز خرید زنجیره ای عمان است که در سال 2000 افتتاح و از آن موقع تا کنون همچنان توانسته جایگاه صدر نشینی خود را به عنوان یکی از برترین مراکز خرید در عمان حفظ کند. هایپرمارکت لولو از بخش های مختلف مانند فروشگاه مواد غذایی، بخش میوه جات، فروش لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، وسایل ورزشی، انواع فروشگاه های لباس با برندهای جهانی و حتی فروشگاه مبلمان تشکیل شده است.

سفیر مال Safeer Mall

اولین چیزی که در مرکز خرید سفیر مال نظرها را به سوی خود جلب می نماید معماری سنتی نمای آن است. نمای این مرکز خرید معماری الهام گرفته شده از معماری کلاسیک شرقی داشته و بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است. فضای داخلی مرکز خرید نیز مانند فضای بیرونی آن بسیار مجذوب نماینده بوده و خریدی عالی و ایده آل را نوید می دهد. شما می توانید انواع لباس، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک آفتابی و سایر اکسسوری ها را از فروشگاه های مرکز خرید سفیر مال با قیمت بسیار مناسب بخرید.

مرکز خرید Avenues Mall در عمان

در سال 2015 یکی از بزرگترین، لوکس ترین و معروفترین مراکز خرید عمان افتتاح شد. این مجتمع تجاری - تفریحی عمان اونیو مال نام داشته و در مدت زمان کمی توانست نه فقط در کشور عمان بلکه در سراسر خاورمیانه به محبوبیت برسد. اونیو مال مساحتی بالغ بر 72000 متر مربع را به خود اختصاص داده و در آن معروفترین برندهای جهانی فعالیت می نمایند. علاوه بر فروشگاه های لوکس چندین سینما، رستوران، کافه، فروشگاه مواد غذایی و محوطه بازی ویژه بچه ها از دیگر جاذبه های این مرکز خرید هستند.

فروشگاه ایرانی در عمان

Hayyakhsc یک هایپر مارکت ایرانی در شهر مسقط است که انواع محصولات ایرانی از محصولات لبنی گرفته تا سایر محصولات خوراکی مانند غذاهای آماده سنتی مانند قورمه سبزی، قیمه و حتی پفک های معروف ایرانی را در آن می توان خریداری کرد؛ بنابراین اگر در سفر به عمان هوس هر نوع خوراکی ایرانی کردید می توانید به وسیله هایپر مارکت ایرانی آن را بخرید.

سوغات عمان چیست؟

سوغات عمان صنایع دستی رنگارنگی هستند که ریشه در فرهنگ اعراب بادیه نشین دارند. شما می توانید انواع ظروف سفالی، صنایع چوبی، خنجرهای ارزشمند، صمغ کندر، انواع وسایلی که از نخل ساخته شده، جواهرات نقره و انواع لباس های محلی عربی را به عنوان سوغات عمان بخرید. حتی اگر هوادار خرما و شیرینی هستید می توانید انواع خرمای عمانی را در بسته بندی های لوکس بخرید.

قیمت اجناس در عمان

واحد پول عمان ریال است و می توان گفت که هزینه زندگی در این کشور به ویژه شهر مسقط نسبتاً بالا است. به عنوان مثال هزینه یک وعده غذا در رستوران های معمولی حدود 3 ریال است. اگر بخواهید یک جفت کفش با برند معمولی بخرید بایستی حدود 19 ریال و برای خرید یک جفت کفش برند بایستی حدود 30 ریال بپردازید. بعلاوه هزینه خرید یک لباس معمولی از برندهایی مانند زارا یا اچ اند ام حدود 18 ریال می باشد.

مطالب مرتبط

طعم بی نظیر غذاهای عمانی را در این رستوران ها مزه کنید

راهنمای سفر به عمان

آیا سفر به عمان ویزا می خواهد؟

هر آنچه که باید درباره هزینه های تور عمان بدانید

برترین رستوران های مسقط مرکز سفیدپوش عمان

برترین هتل های 5 ستاره مسقط، عمان

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2262

به "تور عمان ارزان قیمت: معرفی مراکز خرید عمان ، سوغات عمان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: معرفی مراکز خرید عمان ، سوغات عمان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید