تاکید چین بر اجرای کامل برجام به عنوان تنها راه کاهش تنش ها

به گزارش تور گرجستان ارزان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین بار دیگر تاکید نمود از دیدگاه کشورش تنها راه کارآمد برای کاهش تنش بر سر مساله هسته ای ایران، اجرای کامل و موثر برجام است.

تاکید چین بر اجرای کامل برجام به عنوان تنها راه کاهش تنش ها

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گنگ شوانگ شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در پکن اضافه نمود: چین با هدف حمایت و اجرای برجام، ارتباط مستقیمی با سایر طرف ها برقرار نموده است و به همین دلیل در جلسه آینده کمیسیون مشترک برجام که اواسط آذر امسال در سطح معاونان وزارت خارجه در وین برگزار می گردد شرکت خواهیم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در خصوص نشست کمیسیون مشترک برجام نیز گفت: امیدواریم این جلسه به همه طرفها یاری کند تا اجماع سیاسی حمایت از برجام را تحکیم نمایند، مسائل مربوط به برجام را به وسیله مشاوره انجام دهند و ابزارهای موثر اجرای آن را به ویژه در خصوص ترمیم تعادل حقوق و تعهدات همه طرفین آنالیز نمایند.

به گزارش ایرنا، مقامات چین پیش از این بارها اعلام نموده بودند که این کشور خواهان برخورداری ایران از امتیازات مالی ناشی از اجرای برجام است و از اینکه آمریکا بدون توجه به خواست سایر کشورهای امضا نماینده این قرارداد بین المللی از آن خارج شده و تهران را تحریم نموده است انتقاد نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 799

به "تاکید چین بر اجرای کامل برجام به عنوان تنها راه کاهش تنش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید چین بر اجرای کامل برجام به عنوان تنها راه کاهش تنش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید