آنالیز مسائل واحد های صنعتی دامغان و شاهرود

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون وزیر صمت در ادامه سفر دو روزه به سمنان، ضمن آنالیز مسائل واحد های تولیدی دامغان و شاهرود، از توسعه و تامین زیرساخت های صنعتی در این دو شهرستان اطلاع داد.

آنالیز مسائل واحد های صنعتی دامغان و شاهرود

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان، علی رسولیان، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان سمنان گفت: 4 طرح در حال رُشد صنعتی و فراوریی در شاهرود امروز مورد بازدید نهاده شد، که نشان از توسعه صنعت و سهم صنعت از اشتغال دارد.

رسولیان اضافه نمود: ما امروز عمق فراوری داخلی خود را افزایش داده ایم و صادرات واحد های فراوریی و صنعتی ما رشد پیدا نموده است.

وی گفت: ما کوشش می کنیم تا دستورالعمل ها را کاهش داده و صاحبان صنعت ما دچار بروکراسی اداری نشوند و فراوری رونق یابد.

رسولیان گفت: در شهرستان شاهرود 180 هکتار شهرک صنعتی در حال توسعه است و زیرساخت های آن فراهم شده است.

به گفته رسولیان، تا سه ماه آینده، بهره برداری از فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود اجرایی می گردد.

او اضافه نمود: شهرک صنعتی جدیدی برای شهرستان شاهرود مکان یابی و مصوب شده است که با اخذ مصوبه دولت، انشالله راه اندازی می گردد.

رسولیان گفت: مشکل آب و برق امری است که در بحث زیرساخت های اولیه راه اندازی صنعت در استان، مطرح است و برنامه های مختلفی برای حل این مشکل در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

رسولیان اضافه نمود: حمایت از صنایع کوچک و میانه در دستور کار ما قرار گرفته است که این مهم در شهرستان شاهرود نیز اجرایی می گردد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این جلسه گفت: ما باید برنامه ریزی های لازم را برای حفظ شرایط موجود و جلوگیری از افزایش واحد های مشکل دار و راکد تدوین و اجرایی کنیم.

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت هم چنین از واحد های صنعتی پاک چوب فراوریکننده مصنوعات چوبی و مبلمان، مجتمع فولاد گلستان فراوریکننده شمش فولادی و نیز از پست 63 کیلو ولت برق در حال احداث شهرک صنعتی بازدید کرد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2153

به "آنالیز مسائل واحد های صنعتی دامغان و شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل واحد های صنعتی دامغان و شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید