سفرای نروژ و ایتالیا به استان زنجان سفر می نمایند

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: سفیران کشورهای نروژ و ایتالیا به منظور گسترش روابط تجاری با بازرگانان و تجار زنجانی در کمتر از دو ماه آینده به استان زنجان سفر می نمایند.

سفرای نروژ و ایتالیا به استان زنجان سفر می نمایند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

غلامحسین جمیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان با اشاره به اهداف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در راستای رونق و توسعه مالی زنجان گفت: مسئولان اتاق زنجان برای نائل شدن به این هدف حضور هیئت های تجاری بلندپایه که به همراه مقامات رسمی شان وارد کشور شده اند را به دقت رصد می نماید.

وی توضیح داد: با توجه به تمایل مقامات ملی نروژی و ایتالیایی برای ایجاد روابط تجاری و مالی با ایران، لازم است تا مسئولان استانی سهم زنجان را در این روابط با دقت پیگیری نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: با توجه به پیگیریهای اتاق بازرگانی استان زنجان پیش بینی شده است تا سفیران کشورهای نروژ و ایتالیا در کمتر از دو ماه آینده به زنجان سفر نمایند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای حضور سفیران کشورها از سراسر دنیا در استان زنجان وجود ندارد، اعلام نمود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در راستای ایجاد هر گونه مناسبات تجاری و توسعه آن با کشورها دستان تجار و بازرگانان خارجی را به گرمی می فشرد.

جمیلی با اشاره به حضور هیئت بلغاری در زنجان عنوان نمود: مقدمه سفر هیئت تجاری بلغار به زنجان از حضور سفیر بلغارستان در زنجان شروع شده است.

وی با اشاره به ملاقات خود با سفیر بلغارستان در محل سفارت این کشور در تهران گفت: در این ملاقات برنامه ریزی مناسب در اعزام هیئت، راه های توسعه همکاری مالی دو جانبه و موضوعات کلان مورد بحث و گفت وگو نهاده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 851

به "سفرای نروژ و ایتالیا به استان زنجان سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای نروژ و ایتالیا به استان زنجان سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید