افزایش دوبرابری قراردادهای صنعتی در دانشگاه امیرکبیر، آمریکا در مقابله با کرونا خوب عمل نکرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: قراردادهای صنعتی در سال گذشته افزایش دوبرابری داشته و تعداد شرکت های دانش بنیان به 227 رسیده است.

افزایش دوبرابری قراردادهای صنعتی در دانشگاه امیرکبیر، آمریکا در مقابله با کرونا خوب عمل نکرد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، سید احمد معتمدی در مراسم نمایشگاه 30 طرح و دستاورد دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت پیشگیری و تشخیص بیماری حاصل از ویروس کرونا که پیش از ظهر امروز در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید، اظهار کرد: برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم سه برنامه اصلی در حوزه قرارهای صنعتی پژوهش و مهارت افزایی و شرکت های دانش بنیان داریم.

وی اضافه نمود: قراردادهای صنعتی در سال گذشته افزایش دو برابری داشته و تعداد شرکت های دانش بنیان به 227 رسیده است و در حوزه مهارت افزایی کارهای خوبی اجرا شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان نمود: دانشگاهیان ایرانی علی رغم تحریم ها، در زمینه کرونا خوب عمل کردند در صورتی که آمریکا با اینهمه قدرت نتوانسته خوب عمل کند.

معتمدی ادامه داد: 28 شرکت دانش بنیان از دانشگاه امیرکبیر برای مقابله کرونا محصولاتشان را ارائه دادند که در نمایشگاهی امروز در معرض نمایش قرار گرفته است.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1358

به "افزایش دوبرابری قراردادهای صنعتی در دانشگاه امیرکبیر، آمریکا در مقابله با کرونا خوب عمل نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دوبرابری قراردادهای صنعتی در دانشگاه امیرکبیر، آمریکا در مقابله با کرونا خوب عمل نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید