احداث خط لوله انتقال گاز ایران به هند به زودی شروع می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، یک مقام شرکت ساوث آسیا گاز انترپرایز(سیج) بیان کرد، پروژه لوله گذاری زیر دریا برای صادرات گاز از ایران به وسیله دریای عمان و اقیانوس هند به هند به زودی شروع می گردد.

احداث خط لوله انتقال گاز ایران به هند به زودی شروع می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایکاه خبری اینترفکس نچرال گاز دیلی، یک مقام شرکت ساوث آسیا گاز انترپرایز(سیج) بیان کرد، پروژه لوله گذاری زیر دریا برای صادرات گاز از ایران به وسیله دریای عمان و اقیانوس هند به هند به زودی شروع می گردد.

ایان نش، مدیر پروژه شرکت سیج گفت: با توجه به لغو تحریم ها، وضعیت قطعا تغییر نموده و سطح علاقمندی (به خط لوله ایران-عمان- هند) اکنون در حال افزایش است.

این خط لوله 4.5 میلیارد دلاری قرار است گاز را از جنوب ایران و به وسیله دریای عمان و اقیانوس هند به ایالت گوجرات در غرب هند برساند.

بر اساس این گزارش، شرکت سیج این خط لوله را به طول 1400 کیلومتر با دور زدن منطقه انحصاری مالی پاکستان لوله گذاری خواهد نمود.

ایران و عمان قبلا قراردادی را برای احداث یک خط لوله انتقال گاز زیر دریا جهت انتقال 20 میلیون متر مکعب گاز به عمان به مقصد 25 سال منعقد نموده اند. ارزش این قرارداد که شامل 60 میلیارد دلار است شامل تبدیل گاز ایران به ال ان جی برای صادرات نیز می گردد.

153

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 710

به "احداث خط لوله انتقال گاز ایران به هند به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث خط لوله انتقال گاز ایران به هند به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید