4 پیش بینی از بورس هفته نو ، کدام گروه ها آینده بهتری دارند؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام هفته گذشته در بیشتر روزها با رشد شاخص همراه بود. گرچه رشد شاخص اندک بود اما رنگ سبز را در بیشتر روزها بر روی شاخص دیده می شد.

4 پیش بینی از بورس هفته نو ، کدام گروه ها آینده بهتری دارند؟

هفته گذشته با وجود فرایند مثبت شاخص کل، اما شرایط گروه های بورسی قابل قبول نبود و عمده گروه ها قرمزپوش بودند. روزهای گذشته تنها گروه پتروشیمی مثبت بود و بقیه بازار در بی تعادلی قرار داشتند.

برای هفته آینده کارشناسان بازار سرمایه پیش بینی کردند، فرایند بازار بسته به معین شدن سیاست های ضدتورمی دولت است. به نظر می رسد این عامل در حال حاضر تاثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر عوامل مثل نرخ دلار دارد.

پیغام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه درباره هفته پیش رو بر این نظر است که گروه لوازم خانگی جزو نمادهای پیش رو بازار سهام است و فرایند شاخص کل هم مثبت است.

محمد خبری زاده دیگر کارشناس بازار هم درباره پیش بینی هفته آینده بازار سرمایه به خبرنگاران گفت: هفته آینده فرایند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم معتقد است هفته آینده بازار سهام با پیش رویی گروه پالایشی همراه و شرایط شاخص هم به احتمال زیاد نوسانی باشد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه هم بازار را صعودی پیش بینی کرد و نمادهای گروه پالایشی و پتروشیمی را از پیشتازان بازار معرفی کرد.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2120

به "4 پیش بینی از بورس هفته نو ، کدام گروه ها آینده بهتری دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پیش بینی از بورس هفته نو ، کدام گروه ها آینده بهتری دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید