پیغام تسلیت معاون صنایع دستی در پی درگذشت استاد حسین قلمی

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، در پیامی درگذشتِ استاد حسین قلمی، پیشکسوت و هنرمند صاحب نام صنایع دستی رشته ساز را به خانواده او و جامعه هنرمندان صنایع دستی تسلیت گفت.

پیغام تسلیت معاون صنایع دستی در پی درگذشت استاد حسین قلمی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، متن پیغام تسلیت پویا محمودیان به توضیح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

استادان و پیشکسوتان صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران ارزشمندترین دارایی هنری این مرز و بوم محسوب می شوند که به وسیله آموزش مبانی نظری و فنون علمی این هنرها به نسل جوان این شعله فروزان را همیشه زنده نگه داشته اند.

شادروان استاد حسین قلمی یکی از نام آورترین هنرمندان در عرصه هنر ساز بودند که افتخارات بسیاری برای این سرزمین رقم زدند، فقدان چنین هنرمند بی بدیلی ضایعه ای اسفناک برای جامعه صنایعدستی محسوب می گردد.

معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این ضایعه عظیم را به خانواده آن شادروان، فرزند آن مرحوم که از هنرمندان خوب ما در پژوهشکده هنرهای سنتی وزارتخانه است و جمیع هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی تسلیت گفته، برای روح آن هنرمند عزیز، آرامش و غفران الهی را مسئلت دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1392

به "پیغام تسلیت معاون صنایع دستی در پی درگذشت استاد حسین قلمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت معاون صنایع دستی در پی درگذشت استاد حسین قلمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید