پیشنهاد رئیس کمیته المپیک به همتای عمانی برای عقد تفاهم&zwnjنامه

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه ملاقاتهای سازنده دکتر صالحی امیری با مدیران و اعضای شورای المپیک آسیا، روسای کمیته‌های ملی المپیک و وزرای ورزشی آسیا و بعضی مسئولین فدراسیون‌های بین المللی صبح امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با سید خالد بن حمد البوسیدی رئیس کمیته المپیک عمان و طاها بن سلیمان الکشری دبیرکل کمیته المپیک عمان ملاقات و مصاحبه کرد.

پیشنهاد رئیس کمیته المپیک به همتای عمانی برای عقد تفاهم&zwnjنامه

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

در این ملاقات که با حضور دکتر سجادی سرپرست کاوران المپیک 2020، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل برگزار گردید رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عنوان داشت: بی شک میزبانی از کمیته‌های ملی المپیک قاره آسیا و برگزاری مجمع عمومی شورای المپیک آسیا می‌تواند شروع جهش برای ورزش این کشور که دوست و برادر ایران است باشد بخصوص که روابط ما در طول تاریخ در تمام زمینه‌ها خوب بوده است. امیدوارم با برپایی این نشست در زمینه ورزش نیز بتوانیم به یک تفاهم نامه سرنوشت ساز دست یابیم چرا که در ورزش ایران پیش بینی ما در آینده فرایند رو به رشد در آسیا و جهان است.

صالحی امیری توضیح داد: در سفارت ایران نشست خوبی داشتیم که دوستان عمانی عزیزمان هم حضور داشتند که مباحث فرهنگی خوبی مطرح شد که این نشان از اشتراکات و سبقه تاریخی و محبت آمیز دو کشور دارد.

سپس سید خالد بن حمد رئیس کمیته ملی المپیک عمان هم ضمن خیر مقدم به دکتر صالحی امیری و هیات همراه گفت: در حوزه فرهنگ ارتباطات خوبی است، امیدواریم در حوزه ورزش هم این ارتباط قوی‌تر گردد در واقع برگزاری جلسه هیات اجرایی فرصت خوبی بود تا با کشورهای دیگر ملاقات و تبادل نظر کنیم بخصوص ایران که بتوانیم با تعامل رابطه را برای گسترش ورزش بهتر و بیشتر کنیم.

وی‌ادامه داد: ورزش ایران با برنامه ریزی خوب و استعدادهای نابی که دارد اکنون در منطقه و آسیا برجسته و به اهداف خوبی رسیده است طی جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون جهانی کاراته داشتم درخواست کردم برای رشد کاراته در عمان یاری کند که گفت به حق بهترین کشور جهان و آسیا همسایه خودتان ایران است و می‌توانید روی یاری آنها حساب کنید. البته در باقی رشته‌ها هم دوست داریم که همکاری داشته باشیم، ورزشکاران رشته‌های مختلف بیایند، مربی جابجا کنیم و به شخصه از گسترش ارتباطات ورزشی دو کشور در قالب تفاهمنامه استقبال می‌کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک عمان جهت بر پایی اردوهای مشترک، تبادل مربی، مدرس و برپایی دوره‌های آموزشی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه صالحی امیری ضمن قدردانی از میزبانی خوب عمانی‌ها ابراز داشت: ایران در بعضی رشته‌ها همچون کاراته، کشتی، تکواندو، والیبال، وزنه برداری و تعداد دیگری از رشته‌ها جزو برترین‌ها در جهان است و با تمام وجود برای یاری به رشد و توسعه ورزش قهرمانی کشور دوست و همسایه خود آمادگی داریم چرا که ورزش عمان شایسته است در منطقه، آسیا و جهان بدرخشد و ما برای یاری در این زمینه آماده‌ایم چرا که ورزش عمان بدرخشد ما شادمان می‌شویم.

در انتها صالحی امیری ضمن اعلام آمادگی کامل برای عقد تفاهمنامه ورزشی از رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک عمان جهت سفر به تهران و بازدید از امکانات ورزشی کشورمان دعوت کرد که مورد استقبال همتای وی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1619

به "پیشنهاد رئیس کمیته المپیک به همتای عمانی برای عقد تفاهم&zwnjنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رئیس کمیته المپیک به همتای عمانی برای عقد تفاهم&zwnjنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید