واکنش ستاره پرسپولیس به خبر درگیری خونین در انزلی

به گزارش تور گرجستان ارزان، یکی دیگر از اخبار بازی جنجالی ملوان و پرسپولیس در انزلی، درگیری خونین شیخ دیاباته با هوادار تیم حریف بود! شیخ دیاباته مقابل ملوان اولین بازی خارج از خانه خود با پرسپولیس را تجربه کرد. بازی کردن شیخ دیاباته از این جهت که این تیم خواهان جذب او شده بود برای ملوانی ها نیز اهمیت داشت.

واکنش ستاره پرسپولیس به خبر درگیری خونین در انزلی

شیخ در دقیقه 71 بازی با ملوان به زمین رفت و در دقایق پایانی در خط حمله سرخ ها کنار لوکادیا قرار گرفت. او حتی تا آستانه باز کردن دروازه ملوان هم پیش رفت که ایمان صادقی مانع شد.

اما در حاشیه این دیدار پرتنش شیخ دیاباته با یکی از هواداران ملوان وارد درگیری شده است. خبر هایی در همین ارتباط منتشر شد که پس از حرف های هوادار ملوان کنار اتوبوس پرسپولیس شیخ از کوره در می رود و با این هوادار انزلی چی که ادعا کرده فقط از او در خصوص نیامدن به ملوان سوال پرسیده وارد درگیری می شود و صورت طرف خونین و مالین می شود!

شیخ دیاباته، اما در این رابطه در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی می گوید: این خبر دروغ است و تکذیب می کنم. من نه درگیر شدم و نه به کسی مُشت زدم. همه اخلاق من را می شناسند و می دانند چنین آدمی نیستم. آن هوادار پس از بازی سمت من آمد و گفت که تو به خاطر پول پرسپولیسی شدی! همچنین حرف هایی زد که قشنگ نبود، اما من با او درگیر نشدم. این حرف ها کذب محض است. البته اینکه پرسپولیس را انتخاب کردم به خاطر بزرگ و پرهوادار بودن این تیم بوده است. من هم یک فوتبالیست حرفه ای هستم و همواره تلاش می کنم بدون درگیر کردن احساسات، تصمیمی بگیرم که به سودم باشد ...

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2450

به "واکنش ستاره پرسپولیس به خبر درگیری خونین در انزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره پرسپولیس به خبر درگیری خونین در انزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید