لزوم برگزاری نشست میان مدیران رئال مادرید و بارسلونا با سرخابی ها

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان در ملاقات با آنخل لوسادو فرناندز سفیر اسپانیا در ایران، خواهان برگزاری نشست هایی میان مدیران باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا و پرسپولیس و استقلال در ایران شد و اظهار کرد: باید از تجربیات اسپانیا برای اداره و راهنمایی این دو باشگاه در قالب تعاونی استفاده کنیم.

لزوم برگزاری نشست میان مدیران رئال مادرید و بارسلونا با سرخابی ها

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، روابط تجاری میان ایران و اسپانیا را دارای رشد چشمگیر توصیف کرد و اضافه نمود: ظرفیت های ارتقای روابط مالی با اسپانیا وجود دارد. بعلاوه با توجه به پیشینه تاریخی و سابقه دیرینه فرهنگی روابط میان ایران واسپانیا انتظار داریم سطح روابط، حجم تبادلات، همکاری ها و روابط مالی میان دو کشور بیش از پیش تقویت گردد.

وی به حضور نخبگان متعدد ایرانی در اسپانیا اشاره نمود و این امر را بستری برای توسعه مناسبات و همکاری های 2 جانبه میان دو کشور دانست و ادامه داد: در حوزه های گردشگری، دارویی، پتروشیمی، حمل و نقل، تأمین مواد غذایی حلال برای مسلمانان اسپانیا، حوزه های بهزیستی، سازمان تأمین اجتماعی و آموزش های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و … زمینه های همکاری مشترک با این کشور وجود دارد.

سفیر اسپانیا در ایران: برگزاری نشست مجازی برای تبادل اطلاعات اداره باشگاه های بزرگ

آنخل لوسادو فرناندز سفیراسپانیا در ایران نیز پیشنهاد برگزاری یک نشست مجازی برای تبادل اطلاعات در زمینه اداره تعاون محور باشگاه های بزرگ رئال مادرید و بارسلونا را با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مدیران حوزه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه مطرح نمود و گفت: اداره تیم های بارسلونا و رئال مادرید برعهده اعضا و سهامداران این باشگاه هاست و 50 هزار نفر شریک، حق عضویت پرداخت می نمایند.

وی با بیان اینکه در اسپانیا مخالف خصوصی کردن باشگاه ها هستیم، توضیح داد: در اسپانیا باشگاه ها به صورت اشتراکی و با اراده افرادی که حق عضویت پرداخت می نمایند، اداره می شوند.

سفیر اسپانیا در ایران اظهار کرد: اسپانیا و ایران دارای روابط خوب و با سابقه تاریخی بیش از 400 سال هستند. مصمم هستیم که روابط مالی، سیاسی فرهنگی و تجاری با ایران بیش از گذشته توسعه یابد. در حوزه های پتروشیمی، گاز، نفت و آب نیز آماده همکاری با ایران هستیم.

سفیر اسپانیا در ایران به وجود شرایط سخت کرونایی در جهان و مسائل ناشی از آن اشاره و اضافه نمود: در سال گذشته کنسولگری اسپانیا برای یک هزار ایرانی ویزای کار و اقامت صادر کرد.

وی بر آمادگی اسپانیا برای توسعه همکاری در حوزه های گردشگری و جهانگردی بین دو کشور تأکید و اظهار کرد: مسئله بهداشت آب و بهبود شرایط آن و موضوع انرژی های تجدیدپذیر از موضوعات زمینه های همکاری بین دو کشور محسوب می گردد. ما امیدواریم که در جهت پیشرفت روابط بین دو کشور به زودی شاهد خبرهای خوبی باشیم.

لوسادو فرناندز با اشاره به برگزاری نشست مجازی بخش داروسازی دو کشور در سال گذشته گفت: موضوع تشکیل کمیسیون مشترک مالی بین ایران و اسپانیا که از پنج سال گذشته برگزار نشده است که باید مجدداً احیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2295

به "لزوم برگزاری نشست میان مدیران رئال مادرید و بارسلونا با سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برگزاری نشست میان مدیران رئال مادرید و بارسلونا با سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید