نقدینگی به بیش از 5000 هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس سازمان برنامه و بودجه از سرمایه گذاری 27 میلیارد دلاری در حوزه نفت و گاز اطلاع داد و گفت: وقتی که نقدینگی در کشور به بیش از 5000 هزار میلیارد تومان رسیده است باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

نقدینگی به بیش از 5000 هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش ایسنا، مسعود میرکاظمی امروز (یکشنبه) در مراسم روز ملی آمار با اشاره به اهمیت ویژه برنامه ریزی و داشتن آمار اطلاعات دقیق و درست در سیاست گذاری و مدیریت کشور اظهار کرد: آمار از اهمیت ویژه ای برای سیاست گذاری برخوردار است و برنامه ریزی اساسا بدون اطلاعات دقیق امکان پذیر نیست.

سرمایه گذاری 27 میلیارد دلاری در نفت و گاز

وی اضافه نمود: وقتی بیش از 5000 همت (هزار میلیارد تومان) نقدینگی در کشور وجود دارد باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی را ببینیم. در حال حاضر حدود 27 میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز را به وسیله کنسرسیوم از بخش های خصوصی و دولتی برنامه ریزی نموده ایم که منجر به عقد قرارداد شده و معتقد هستیم این سرمایه گذاری باید تا بیش از 80 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: انجام چنین کار هایی احتیاج به برنامه ریزی دارد و باید کشور را به جای بودجه محوری به سمت برنامه محوری سوق دهیم و مدیران و دستگاه های مختلف به جای آنکه در پی بودجه باشند باید بیش از نیمی از وقت خود را صرف برنامه ریزی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2451

به "نقدینگی به بیش از 5000 هزار میلیارد تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدینگی به بیش از 5000 هزار میلیارد تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید