ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مشاور استانداری آذربایجان شرقی در امور زنان و خانواده با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین گفت: مسئولان با جلوگیری از واردات بی رویه کالاها و اجناس خارجی، به طور عملی از کالای ایرانی حمایت نمایند.

ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین

نسرین پیرسمساری در جلسه هم اندیشی و تبادل تجربیات بانوان پیروز کارآفرین استان با تاکید بر حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: اگر این اتفاق بیافتد فراوریکنندگان داخلی رغبت بیشتری به رقابت سالم و انگیزه بیشتری برای فراوری خواهند داشت و کیفیت محصولات ارتقا خواهد می یابد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: یکی از اولویت های مهم حوزه زنان در دولت سیزدهم، بحث مشارکت مالی است و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برنامه های کارآفرینی بانوان حمایت می نماید.

رقیه صادق زاده با اشاره به لزوم بهبود فضای کسب وکار و تسهیل در فرایند صدور مجوزها، تسهیلات و بازاریابی، ازمسئولان مربوط خواست تا همکاری لازم را با زنان کارآفرین داشته باشند.

ضرورت توجه به استعدادها و نقش زنان در توسعه و اقتصاد کشور

سید مرتضی نیرومند، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز با اشاره به ضرورت توجه به استعدادها و نقش زنان در توسعه و اقتصاد کشور اضافه کرد: زنان همچون مردان در عرصه کسب و کار پیروزیت های بسیاری کسب نموده اند و با توجه به سیاست های دولت و تاکیدات رئیس جمهور بر حضور بانوان در مسائل مختلف، زنان در بحث حمایت از فراوری نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در انتها این جلسه به مناسبت روز پاسداشت مادران و همسران شهدا، از مادر شهید منصور کلینی ممقانی و همسر شهید محمد واحدی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2311

به "ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید