مقاله: کدام دانشگاه های مکزیک برای ادامه تحصیل بهترند

به گزارش تور گرجستان ارزان، در ادامه معرفی بهترین دانشگاه های مکزیک در سال 2021 نام دانشگاه اتونوما متروپولیتن یا (UAM) قرار گرفته است. چهارمین دانشگاه برتر مکزیک بوده که در دنیا توانسته رتبه متغیری بین 751 تا 800 را از آن خود نماید. این دانشگاه یکی از پایدارترین و با ثبات ترین دانشگاه ها در این کشور بوده است. بعلاوه در سال 1974 با ارائه مدارک بالای تحصیلی همچون کارشناسی ارشد در رشته مهندسی محیط زیست توانست اولین موسسه در این زمینه باشد. رشته های هنری و طراحی در دانشگاه اتونوما متروپولیتن جزو 100 دانشگاه برتر در دنیا هستند.

مقاله: کدام دانشگاه های مکزیک برای ادامه تحصیل بهترند

اگر به شهر مکزیکو سیتی بازگردید، شما را با یکی دیگر از بهترین دانشگاه های مکزیک آشنا می نماییم که توانسته رتبه ششم را در این کشور از آن خود نماید. انستیتو تکنولوژی آوتونومو دو مکزیکو یکی از بهترین دانشگاه های این کشور است که در دنیا هم جایگاه متغیری مابین 651 تا 700 را در طی این سال ها به دست آورده است. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده و در رشته های دانشگاهی هنر و طراحی مدرک دکتری را هم ارائه می دهد. از دیگر رشته های این دانشگاه، رشته های علم و تکنولوزی و تجارت و علوم سیاسی تا مقطع کارشناسی ارشد هستند.

دانشگاه و انستیتو ملی پلی تکنیک با نام مستعار و مخفف (IPN)، سومین جایگاه را در میان بهترین دانشگاه های مکزیک از آن خود کرده است. این دانشگاه بعلاوه یکی از بهترین ها در دنیا بوده و توانسته رتبه ای متغیر میان 651 تا 700 را در میان بهترین دانشگاه های دنیا به دست آورده است. این دانشگاه ای بزرگ ترین دانشگاه های مکزیک بوده که حدود 171000 دانشجو در آن مشغول به تحصیل بوده و در شهر مکزیکو سیتی قرار گرفته است. با این حال اگر چه ساختمان اصلی این دانشگاه در این شهر قرار گرفته است اما هم اکنون در 22 شهر از کشور مکزیک موسسات تحقیقاتی و امکانات فراوان دارد. دانشگاه و انستیتو ملی پلی تکنیک جایگاه دوم در مکزیک را برای شاخص های مقدار گیری مقالات در هیات علمی و مشارکت های پژوهشی بین المللی دریافت می نماید و بعلاوه در آخرین رتبه بندی موضوعی در بین بهترین رشته های دنیا برای رشته های مهندسی و فنی و علوم زندگی قرار گرفته است.

منبع مقاله: کدام دانشگاه های مکزیک برای ادامه تحصیل بهترند

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2127

به "مقاله: کدام دانشگاه های مکزیک برای ادامه تحصیل بهترند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کدام دانشگاه های مکزیک برای ادامه تحصیل بهترند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید