طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در هیأت دولت در حال آنالیز است که به زودی تصویب می گردد.

طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رحیم سرهنگی در خصوص حمایت از کارآفرینان گفت: مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو و راه اندازی سامانه کارآفرینان برتر در وزارت کار تصویب شده و این طرح هم اکنون در هیأت دولت در دست آنالیز قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: از سال آینده و در قالب این طرح حمایت 24بندی از کارآفرینان پیشرو و خط شکن خواهیم داشت که این حمایت ها شامل در نظر دریافت خط ویژه گمرکی، تسهیلات ارزان قیمت و تسهیلات ویژه و یاری یارانه فناوری و چند مصوبه دیگر خواهد بود که البته باید این موارد را دولت تصویب کند.

مدیرکل حمایت از کارآفرینی وزارت کار گفت: سامانه ای طراحی نموده ایم که کارآفرینان در آن سامانه ثبت نام می نمایند و توسط هیأت های ارزیابی که از همه دستگاه ها در آن عضو هستند، مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت سالی 10 تا 15 کارآفرین پیشرو در کشور معرفی می گردد.

وی در خصوص معیار انتخاب کارآفرینان پیشرو گفت: این افراد باید نوآوری داشته باشند که صنعت مورد نظرشان را تحت تأثیر قرار دهند. مثلاً در حوزه زنبور عسل کسانی که توانسته اند در زنجیره ارزش این صنعت تأثیر اصلی را بگذارند، به عنوان کارآفرین پیشرو می شناسیم.

سرهنگی در خصوص وام به کارآفرینان پیشرو گفت: ما برای کارآفرینان پیشرو تسهیلاتی در نظر می گیری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1037

به "طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید