شرایط خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز مساعد است ، مشاوران با دانشجویان در ارتباط هستند

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از چند روز قبل و با پیدا شدن جسد یکی از دانشجویان این دانشگاه، مرکز مشاوره معاونت دانشجویی، زمان مشاوره های خود را به چهار روز در هفته افزایش داده است.

شرایط خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز مساعد است ، مشاوران با دانشجویان در ارتباط هستند

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

علیرضا قدردان، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد حواشی درگذشت دانشجوی ساکن خوابگاه پسرانه شهید علم الهدی و پیدا شدن جسد او پس از یک روز، گفت: شرایط در خوابگاه برای دانشجویان مساعد است و با توجه به حس ناامنی ایجاد شده، مشاوران، اعضای هیئت علمی و کانون های دانشجویی، به طور مرتب در محل خوابگاه حضور یافته و مشاوره های لازم را به دانشجویان ارائه می دهند.

قدردان افزود: از چند روز قبل و با پیدا شدن جسد یکی از دانشجویان این دانشگاه (که شامگاه پنجشنبه از خوابگاه خارج شده و صبح روز بعد جسد وی در منطقه بوستان پیداشده است) مرکز مشاوره معاونت دانشجویی، زمان مشاوره های خود را به چهار روز در هفته افزایش داده و تبادل نظری دانشجویان با مشاوران دانشگاه توانسته بخشی از استرس های ایجادشده را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

  • علت فوت دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز افتادن از بلندی است

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان نمود: در فضای مجازی خبر هایی منتشر شده که متأسفانه موجب استرس هر چه بیشتر دانشجویان ساکن در خوابگاه ها شده است؛ در این زمینه 8 نفر از اساتید دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی با حضور در دو مجتمع حضرت معصومه (س) و شهید علم الهدی ساعت ها با دانشجویان به تبادل نظر نشسته اند؛ این اقدام پیش از این جزو برنامه های مرکز مشاوره دانشگاه بود که با مشاهده مسائل دانشجویان، کوشش کردیم نشست هایی صمیمی را میان دانشجویان و اعضای هیئت علمی ترتیب دهیم.

وی اعلام نمود: همچنین اساتید دانشکده های مختلف دانشگاه با توجه به نزدیکی بیشتر با دانشجویان دقایقی از کلاس های خود را به کاهش استرس دانشجویان پس از این حادثه اختصاص داده اند.

قدردان در سرانجام بار دیگر درگذشت دانشجوی این دانشگاه را به خانواده، دوستان و جامعه دانشگاهی تسلیت گفت و خواهان این شد که دانشجویان نسبت به هم اتاقی های خود احساس وظیفه بیشتری نموده و در صورت مشاهده هرگونه ناراحتی و افسردگی در فرد، مراتب را به مدیران و سرپرستان خوابگاه اطلاع دهند تا ضمن شناسایی بتوان با برگزاری نشست های مشاوره، به این دانشجویان یاری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 890

به "شرایط خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز مساعد است ، مشاوران با دانشجویان در ارتباط هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز مساعد است ، مشاوران با دانشجویان در ارتباط هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید