آشنایی با کسب و کارهای نوآورانه ، دانش آموزان مهمان استارتاپ های شریف شدند

به گزارش تور گرجستان ارزان، تورهای بازدید از ناحیه نوآوری شریف برای دانش آموزان و به ویژه ساکنان طرشت برگزار می گردد.

آشنایی با کسب و کارهای نوآورانه ، دانش آموزان مهمان استارتاپ های شریف شدند

به گزارش خبرنگاران، کارشناس توسعه اجتماع پارک علم و فن آوری شریف گفت: با توجه به استقرار ناحیه نوآوری شریف در تکه دوم مرکز و به رسم همسایگی، با همکاری شهرداری منطقه2 زمینه ای فراهم شد تا دانش آموزان بتوانند با فعالیت ها، دستاوردها و توانمندی های فناورانه و نوآورانه شرکت های دانش بنیان آشنا شوند.

فائزه فاطمی نژاد اضافه نمود: نخستین بازدید در هفته اخیر با حضور تعدادی از دانش آموزان ساکن محله طرشت برگزار گردید و در آن دانش آموزان توانستند از آزمایشگاه ها و شتاب دهنده شریف تماشا نموده و با استادان و دانشجویان به گفت وگو بنشینند.

او با بیان اینکه دانش آموزان پس از انتشار فراخوانی با توجه به سکونت و تحصیل در محله طرشت در این رویداد ثبت نام نموده و توانستند در تور شرکت نمایند، تأکید کرد: فرایند بازدیدها ادامه دارد و اولویت با ساکنان محله است.

کارشناس توسعه اجتماع پارک علم و فن آوری شریف درباره تأثیر بازدید برای دانش آموزان نیز گفت: در این برنامه بیشتر افرادی شرکت کردند که به کارهای استارتاپی و دانش بنیان علاقه دارند. در بخش شتاب دهنده شریف هم به این دانش آموزان شرح داده شد که چه حمایت ها و خدماتی به استارتاپ ها ارائه می گردد تا برای دانش آموزان ایجاد انگیزه گردد و اگر طرح استارتاپی داشته باشند، بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند. بنابراین این فعالیت و تورها جرقه ای برای این گروه از شهفرایندان بود.

معرفی بخش های مختلف ناحیه نوآوری شریف به وسیله استادان به بازدیدنمایندگان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2424

به "آشنایی با کسب و کارهای نوآورانه ، دانش آموزان مهمان استارتاپ های شریف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کسب و کارهای نوآورانه ، دانش آموزان مهمان استارتاپ های شریف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید