سنگاپور در جهت توسعه وای فای، اینترنتی رایگان با سرعتی ایده آل

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران : دولت سنگاپور در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطاتی خود، ماه آینده ظرفیت شبکه سراسری و رایگان وای فای خود را تا یک مگابیت بر ثانیه ارتقا می دهد.

سنگاپور در جهت توسعه وای فای، اینترنتی رایگان با سرعتی ایده آل

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران ، از ماه آینده دولت سنگاپور در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی، سرعت شبکه عمومی و رایگان وای فای خود را دو برابر خواهد نمود.

یاکوب-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- عنوان نموده بر اساس این برنامه توسعه ای که زیرساخت های ارتباطات عمومی ارتقای خوبی خواهد داشت، سرعت دسترسی به محتوای این شبکه از یک به دو مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

شبکه های وای فای با دسترسی عمومی و رایگان یکی از امکانات توسعه ای سنگاپور به شمار می رود که محبوبیت بسیاری در بین مردم این کشور دارد به گونه ای که بسیاری از تجارت ها نیز از ظرفیت های این بستر ارتباطاتی استفاده نموده و پرداخت نقدی را از دستور کار خود حذف نموده اند و نظارت بر تأسیسات خود را نیز به وسیله این بستر انجام می دهند.

البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که سابقه شبکه وای فای گسترده این کشور به شش سال می رسد و مردم به این سیستم عادت نموده اند.

بخشی از طرح های توسعه ای شامل تعدادی پردازش مرکزی و ساده شده است که سابق بر این و پیش از اینکه طرح های توسعه ای به منصه ظهور برسند، کاربران را مجبور می کرد تا اطلاعات سیستمی را که از آنان تقاضا می شد به صورت مکرر وارد نمایند که از صبر بسیاری به دور است.

سیستم جدید قادر است که کاربران را به وسیله سیم کارت شناسایی کند. به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سنگاپور، این کشور جزو کامل ترین کشورها از منظر توسعه شبکه های مخابراتی و ارتباطاتی است و با توسعه اخیر مشترکان خود را ترغیب می نماید تا از شبکه های نسل سوم به سمت نسل چهارم نقل مکان نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 473

به "سنگاپور در جهت توسعه وای فای، اینترنتی رایگان با سرعتی ایده آل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور در جهت توسعه وای فای، اینترنتی رایگان با سرعتی ایده آل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید