رینگ گردشگری گیلارلو در شهرستان گرمی در حال اجرا است

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رینگ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری گیلارلو گرمی در حال اجرا است.

رینگ گردشگری گیلارلو در شهرستان گرمی در حال اجرا است

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه آنالیز طرح ها و پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان گرمی توضیح داد: با توجه به شمالی جنوبی شدن محور گردشگری استان، گرمی می تواند با معرفی قابلیت های خود تاثیرگذاری و تاثیرپذیری خوبی در این امر داشته باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید نمود: همچنین سال جاری موزه گرمی در سایتی به مساحت 5 هزار متر مربع در این شهر ایجاد می گردد.

فلاحی با اشاره به اینکه در سال گذشته طرح های مختلفی در شهرستان گرمی انجام شد، اضافه نمود: سال گذشته کاوش های بسیار مهمی در منطقه گرمی انجام شد که نشان از توجه به تاریخ و میراث فرهنگی و تاریخی این منطقه بوده است.

وی بیان داشت: همچنین قابلیت های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی شهرستان گرمی در سطح ملی و بین المللی در محل میراث جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برای گردشگران معرفی می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 535

به "رینگ گردشگری گیلارلو در شهرستان گرمی در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رینگ گردشگری گیلارلو در شهرستان گرمی در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید