روزانه 300 عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می شود

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از سال 93 کار خود را با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه های فناوری راهبردی آغاز کرده است، توانسته با گذشت 6 سال، تعداد اعضای باشگاه مشتریان خود را به بیش از 67 هزار عضو برساند. به گونه ای که مدیر این شبکه می گوید: روزانه 300 عضو جدید به این باشگاه افزوده می شود.

روزانه 300 عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می شود

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاوه بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان های دولتی و وزارتخانه های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می گیرد. بخش های آزمایشگاهی وابسته به انواع مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می توانند در این شبکه عضو شده، فعالیت کنند.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با بیان اینکه در حال حاضر این شبکه در 31 استان و 67 شهر حدود 550 مجموعه آزمایشگاه را به عنوان عضو قطعی یا آزمایشی دارد، گفت: بیش از 67 هزار شخص و شرکت در این باشگاه عضو هستند و به طور میانگین هر روز 300 عضو جدید به باشگاه مشتریان این شبکه افزوده می شود که با افزایش این مشتریان، خدمات بیشتر و متنوعی را نیز ارائه خواهیم داد.

بنا به گفته اسدی فرد، بیش از 5 هزار آزمایشگاه با بیش از 13 هزار تجهیز آزمایشگاهی، خدماتشان در این شبکه را به اشتراک می گذارند.

وی افزود: سالانه به طور میانگین آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با رشد عملکردی در حدود 40 درصد روبه رو هستند و شبکه در بعضی شاخص ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملکرد، فرایند رو به رشدی را تجربه کرده است.

اسدی فرد ادامه داد: بیشتر آزمایشگاه های عضو این شبکه در بررسی رضایت مشتریان، امتیاز بالای 70 درصد را دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1058

به "روزانه 300 عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 300 عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید