برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: سال جاری برای نخستین بار، دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری این دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی پذیرش شدند که بخشی از آموزش در دانشگاه صدا و سیما انجام می گردد.

برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره کارکردهای علوم شناختی در رسانه، گفت: علوم شناختی در حال حاضر یکی از عرصه های دانش و حوزه های بسیار مهم و راهبردی است که کوشش می گردد فعالیت های مهم و تاثیرگذاری در این عرصه صورت بگیرد.

وی از راه اندازی دفتر مطالعات علوم شناختی و محاسباتی دردانشگاه صدا و سیما اطلاع داد.

پذیرش نخستین دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری صدا و سیما و آموزش عالی علوم شناختی

وی اضافه کرد: ما یکی از اولین دانشگاه هایی هستیم که با مرکز آموزش عالی و پژوهشی علوم شناختی با جناب دکتر خرازی یک تفاهم نامه ای را سال گذشته به امضا رساندیم و سال جاری برای نخستین بار، نخستین دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری دانشگاه صدا و سیما و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی پذیرش شدند که بخشی از آموزش در دانشگاه صدا و سیما انجام می گردد.

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: درواقع استادان دانشگاه صدا و سیما پژوهش هایی را در زمینه علوم شناختی و رسانه در درست انجام دارند و این زمینه ای است که مورد تاکید و توجه دانشگاه صدا و سیما است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1115

به "برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید