سلیمی: برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی برای تبدیل ایده دانشجویان به ثروت

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت:در حال تغییر از دانشگاه آموزش محور محض به یک مجموعه کارآفرینی و نوآوری هستیم به طوری که هدف ما گسترش اندیشه ورزی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی است.

سلیمی: برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی برای تبدیل ایده دانشجویان به ثروت

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال مهارت افزایی دانشجویان است، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی از 4 سال گذشته گام خوبی را برای تغییر رویکرد فعالیت هایش انجام داده به طوری که با راه اندازی مراکز رشد، آزمایشگاه علوم شناختی و مرکز کارآفرینی و مهارتی راستا حرکت دانشجویان خود را به سمت فعالیت های نوآورانه تغییر داده است.

بیش از 40 شرکت و 6 شتاب دهنده در مراکز رشد این دانشگاه مستقر هستند

وی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبایی بیش از 40 شرکت و 6 شتاب دهنده در مراکز رشد این دانشگاه مستقر هستند به طوری که سالی 5 هزار نفر از دانشجویان ما علاوه بر تحصیل در دوره های آموزش رسمی یک دوره آموزش مهارتی را می گذرانند و مدرک جداگانه دریافت می نمایند.

این دانشگاه محلی برای تبدیل ایده های اساتید و دانشجویان به ثروت است

سلیمی توضیح داد: این دانشگاه در راستای گسترش اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری رویدادهای متفاوتی را به طور مستمر برگزار می نماید، در واقع باید بگویم که مراکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی محلی برای تبدیل ایده های اساتید و دانشجویان به ثروت است که در این رابطه گروه های شتاب دهنده و صندوق نوآوری از آنها حمایت های اقتصادی می نمایند.

دانشجویان آینده شغلی شان را خودشان می سازند

وی ادامه داد: ایده های دانشجویان و اساتید به صورت بخش خصوصی فعال در قالب شرکت دانش بنیان آغاز به کار می نمایند در واقع دانشجویان با فعالیت در این شرکت ها آینده شغلی شان را خودشان می سازند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 831

به "سلیمی: برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی برای تبدیل ایده دانشجویان به ثروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی برای تبدیل ایده دانشجویان به ثروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید