دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه ویژه نوروز 99

به گزارش تور گرجستان ارزان، دومین جلسه ستاد خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور روسای ادارات شهرستان ها در طاق بستان برگزار گردید.

دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه ویژه نوروز 99

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه اخذ پذیرش تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، امید قادری امروز پنجشنبه یکم اسفند 98 در این جلسه گفت: بی تفاوتی در مورد تبلیغ و ترویج اهداف این رویداد قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

او استفاده از فضای رایگان شبکه های اجتماعی را فرصت مغتنمی در جلب مشارکت فعالین گردشگری و اقشار مردمی استان در برگزاری رویداد 2020 بیان کرد و گفت: حداقل فعالیت تبلیغی می تواند تغییر پروفایل های شخصی به لگوی رویداد بین المللی گردشگری 2020 است که می تواند عامل انگیزشی برای توجه مخاطبان از سراسر کشور به استان کرمانشاه باشد.

قادری با پرداختن به وظایف ستاد خدمات سفر ویژه نوروز اولویت مهم این خدمات را بر گزاری نوروزگاه ها یا به عبارتی جشنواره های نوروزی با هماهنگی با مراجع ذی صلاح دانست.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برپایی بازارچه های صنایع دستی نوروزی، هماهنگی جهت اسکان و اقامت باکیفیت و ارزان قیمت برای گردشگران نوروزی، نظارت دقیق بر فعالیت های خدماتی تاسیسات پذیرایی و اقامتی، به خصوص خانه مسافرها، دفاتر خدمات مسافرتی، تاسیس ایستگاههای اطلاع رسانی گردشگری، تهیه محتوی تبلیغاتی و اقلام فرهنگی به روز با ایجاد انگیزه برای مردم جهت برگزاری رویداد بین المللی 2020 را از جمله موارد مهم مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه به اقدامات اجرا شده بر اساس مصوبات جلسه پیشین پرداخت.

در این جلسه مسئولان و رؤسای شهرستان ها به طرح مسائل خود در سال گذشته و ارائه راه چاره و پیشنهاد برای بهینه سازی و توسعه خدمات به گردشگران نوروزی ورودی در نوروز سال جاری پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 986

به "دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه ویژه نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه ویژه نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید