حدادی: ارزش قهرمان با حقوق اندک پایین می آید، اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداخته اند

به گزارش تور گرجستان ارزان، پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: صندوق حمایت از قهرمانان با واریز مبلغ کم ارزش ورزشکار مدال آور را پایین می آورند.

حدادی: ارزش قهرمان با حقوق اندک پایین می آید، اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداخته اند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور سه لتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت و گو با ، درباره انتقادش از پرداختی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به ورزشکاران اظهار کرد: دوستان با واریز مبلغ اندک ارزش قهرمان مدال آور را پایین می آورند و از صندوق حمایت از قهرمانان توقع دارم که از پرافتخارترین ورزشکار کشور حمایت نمایند. حقوق واریزی این صندوق در شان ما ورزشکاران نیست.

او ادامه داد: من حاضرم مبلغ واریزی صندوق حمایت از قهرمانان صرف یاری هزینه برای 2 جوان گردد چرا که این مبلغ هزینه های من را تامین نمی نماید و یک بی احترامی برای من محسوب می گردد. اعضای صندوق حمایت از قهرمانانان ورزشی نیستد و نمی توانند آن طور که باید هوای ورزشکاران را داشته باشند. به نظرم وزارت ورزش و جوانان به این مسئله رسیدگی کند چرا که یک میلیون تومان، هزینه یک ورزشکار مدال آور را تامین نمی نماید. البته ورزشکارانی که طلای المپیک می گیرند 2 میلیون تومان از این صندوق دریافت می نمایند، اما این حقوق هم کم است.

اعضای صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی نیستند

حدادی درباره اینکه شاید بودجه صندوق حمایت از قهرمانان پایین است، گفت: صندوق حمایت از قهرمانان می تواند میلیارد ها دلار درآمد داشته باشد، چون افتخارآفرینان و مدال آوران در این ارگان حضور دارند. آن ها می توانند حامیان اقتصادی جذب صندوق نمایند، اما با توجه به اینکه اعضای این صندوق ورزشی نیستند در نهایت نمی دانند باید چه اقدامی برای درآمد زایی نمایند. خیلی از قهرمانان المپیک از من به علت بازگو کردن این موضوع تشکر کردند.

با یک میلیون تومان نمی توانم کفش مخصوص پرتاب بخرم

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اینکه مبلغ واریزی هزینه های او را تامین می نماید، گفت: من 20 سال در ورزش حرفه ای حضور دارم و این حقوق در حد و اندازه شخصیت من نیست. همه چیز شامل تورم می گردد، اما حقوق ما افزایش پیدا نکرده است. قیمت کفش مخصوص پرتاب 5 میلیون تومان است که در سال 5 کتانی پاره می کنم که با این واریزی نمی توانم یک کتانی تهیه کنم. علاوه بر این مبلغ دیسک پرتابی حدود 250 هزار دلار است و هر وعده غذای من حدود 300 تومان می گردد که با این حقوق نمی توانم این هزینه ها را تامین کنم. من فرد محتاجی نیستم و به اندازه خودم دارم، اما به نظرم کار های که صندوق انجام می دهد اسمش حمایت از قهرمانان نیست. من چندین عمل جراحی انجام دادم و هزینه های زیادی متحمل شدم، اما صندوق حمایت از پیشکسوتان فقط 5 درصد از هزینه ها را داد.

اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداختند

او اضافه کرد: پیشکسوتان و ورزشکارانی که عضو صندوق حمایت از قهرمانان هستند حق بزرگی بر گردن ورزش کشور دارند چرا که خیلی زحمت کشیدند و افتخار آفرینی کردند و 2 میلیون تومان حقوق نباید بگیرند. اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداختند و به خانه پیشکسوتان ورزش می فرایند. پیشکسوتان ورزش قابل احترام هستند، اما اعضای این صندوق اصل را رها کردند و به فرع چسبیده اند. آن ها باید به ورزشکاران اهمیت بدهند و به مسائل و مسائل قهرمانان را رسیدگی نمایند.

حدادی درباره حقوق ورزشکاران المپیکی گفت: حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفتند 5 میلیون تومان است که اقتصادیات هم از این حقوق کم می گردد. بعد از المپیک هم این حقوق قطع می گردد. به هر حال خیلی بیشتر می توانیم به مسئله حمایت از ورزشکاران المپیکی بپردازیم، اما با توجه به اینکه تا المپیک توکیو فاصله زیادی باقی نمانده بهتر است وارد مسائل حاشیه ای نشویم.

پرتابگر المپیکی کشورمان بیان نمود: به هر حال من پرافتخارترین ورزشکار آسیا هستم و مثلث مدال آوری را به مربع تبدیل کردم به همین علت اذیت می شوم که مبلغ ناچیزی از صندوق حمایت از قهرمانان به حسابم واریز می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1018

به "حدادی: ارزش قهرمان با حقوق اندک پایین می آید، اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداخته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: ارزش قهرمان با حقوق اندک پایین می آید، اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداخته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید