نباید زحمات متولیان ورزش و مسئولان قبلی نادیده گرفته گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، رضا لایق دبیر اسبق فدراسیون کشتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مطمئناً حوزه ورزش مثل تمامی حوزه های دیگر، می تواند مورد نقد و آنالیز عملکرد قرار گیرد، اما به عنوان فردی که سال ها دستی بر آتش مسئولیت های مختلف در ورزش و به ویژه رشته کشتی داشتم و همچنان در بدنه سیستم اجرایی وزارت ورزش فعالیت می کنم، معتقدم موفقیت های بزرگی در 8 سال اخیر در ورزش قهرمانی و همگانی بدست آمده است.

نباید زحمات متولیان ورزش و مسئولان قبلی نادیده گرفته گردد

وی توضیح داد: ما در سالهای اخیر شاهد حمایت های مختلف وزارت ورزش و متولیان امر از کشتی و رشته های مختلف بودیم. با حضور در سیستم اجرایی وزارت ورزش شاهد هستم ورزش ما در این مدت بسیار حرفه ای تر شد. در این سال ها در رشته های مختلف پیروزیت های عظیم و بین المللی کسب کردیم که شاید در سالهای گذشته و حتی بعد از انقلاب برای نخستین بار و بی سابقه بوده است. کشتی هم مستثنی از این موضوع نبوده و نیست و پیروزیت های فراوانی بدست آورده که من آنرا نتیجه حمایت وزارت ورزش و زحمات متولیان کشتی در سالهای گذشته می دانم.

وی در واکنش به برخی نقدها از متولیان وزارت ورزش و مسئولان قبلی کشتی ادامه داد: درست نیست برای اینکه خودمان را مبرا از ایراد نشان دهیم دیگران را زیر سوال ببریم. این یک ایراد عظیم است که متأسفانه برخی از ما به جای اینکه خودمان را قوی کنیم، دیگرانی که از مسئولیت شأن دور شده اند و در مسند کار نیستند را می کوبیم. مطمئناً زحمات رسول خادم و همکاران من در فدراسیون قبلی فدراسیون کشتی نیز با توجه به حمایت های متولیان ورزش توانست آن پیروزیت های عظیم و تاریخی را در عرصه دنیا و المپیک رقم بزند.

لایق با اشاره به اینکه عملکرد هیچکس را زیر سوال نبرده است، گفت: اگر از جانب من عملکرد وزارت ورزش را زیر سوال برده اند، تکذیب می کنم و مطمئناً این نقل قول ها، نظر بنده نیست. با صراحت می گویم که ورزش در سالهای اخیر یکی از پیروز ترین دوران خود را داشته که امیدوارم در این پس نیز با رشد و اعتلای بیشتری همراه باشد.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی گفت: سالهاست که از نزدیک شاهد خیلی از مسائل و کمبود بودجه منتسب به ورزش بودم و معتقدم در شرایط فعلی با توجه به مسائل و فشارهای بیرونی که عرصه را بر کشورمان سخت نموده، باز هم توانسته ایم راستا خودمان را در ورزش طی کنیم و نمره قبولی بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1930

به "نباید زحمات متولیان ورزش و مسئولان قبلی نادیده گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید زحمات متولیان ورزش و مسئولان قبلی نادیده گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید