تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه

به گزارش تور گرجستان ارزان، رییس پلیس هدایت و رانندگی استان کرمانشاه از تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه واقع در کیلومتر 12 جاده بیستون بعد از پایانه باربری تا اطلاع بعدی اطلاع داد.

تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه

به گزارش ، سرهنگ فضل الله شیری گفت: تصمیم بنابر مصوبه شورای عالی ترافیک و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده که به طور میانگین روزانه حدود هزار و 500 نفر به مرکز تعویض پلاک کرمانشاه مراجعه می نمایند که احتمال شیوع بیماری در چنین جایی بالا است.

او بیان نمود: هنوز تصمیمی برای تعطیلی مراکز تعویض پلاک در سایر شهرستان های استان اتخاذ نشده و این مراکز همچنان در حال ارایه خدمات هستند هرچند توصیه می گردد شهروندان در صورت امکان از حضور در چنین اماکنی خودداری نمایند.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان کرمانشاه پیشتر از تمدید اعتبار گواهینامه ها و معاینه فنی خودرو ها تا 15 اردیبهشت سال 1399 نیز خبر داده و اعلام نموده بود: رانندگان خودرو هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه شان منقضی شده نیازی به تمدید آن تا نیمه اردیبهشت سال آینده ندارند.

او اضافه نمود: برهمین اساس برگ نقل و انتقال، قولنامه ها و سایر مدارک لازم در مورد خودرو تا 15 اردیبهشت 99 دارای اعتبار است.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1158

به "تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید