بهره وری مساله جدی کشور است، نانو می تواند به ارتقا زندگی مردم یاری کند

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از دستاوردهای فناوری نانو، ضمن قدردانی از کوشش های پژوهشگران و فعالان حوزه فناوری نانو، از صنعتی شدن این فناوری در کشور اظهار خرسندی کرد.

بهره وری مساله جدی کشور است، نانو می تواند به ارتقا زندگی مردم یاری کند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از آخرین دستاوردهای این فناوری در کشور بازدید کرد. این بازدید با هدف آشنایی با توانمندی های فناوران ایرانی در عرصه نانو و آنالیز شرایط ساختاری این فناوری در کشور صورت گرفت.

لطیفی پس از بازدید از بعضی از محصولات نانویی در نمایشگاه دائمی ستاد نانو گفت: امشب یکی از شب های بسیار خوب برای من بود، توفیق بود که ثمره کوشش علمی سال های متمادی دانشمندان جوان ایرانی را از نزدیک ببینم و امیدوارم این فرصت برای بسیاری از افراد علمی و اجرای کشور فراهم گردد تا از نزدیک این دستاوردها راببینید. واقعا یک تور علمی شاداب و با مطالب قابل یادگیری متعدد بود.

ایشان در ادامه افزود: از دانش نانو می توان در حوزه های دیگر نیز استفاده کرد. به نظرم یکی از مسئله های اصلی ما در کشور مسئله بهره وری است و دانش نانو و پژوهش های اجرا شده در این حوزه، بعلاوه زنجیره ایده تا عمل که منجر به این شده که ما امروز با یک دانش بومی صنعتی شده روبرو شویم، به ارتقاء زندگی مردم ایران و دنیا یاری کند. امیدوارم این مسیری که خانواده نانو در بخش پژوهشی و دانشگاه شروع نموده اند با قوت بیشتر استمرار پیدا کند، این دستاوردها هم می تواند غرورآفرین باشد و هم می تواند ثروت آفرینی کند. بعلاوه می توان از آن برای ارتقاء زندگی همه مردم و همه بشریت استفاده کرد. در حوزه صنعت، بهداشت و درمان و کشاورزی رشد های خیره کننده ای اجرا شده و امیدوارم که خدا به تمامی همکاران به ویژه آقای دکتر سعید سرکار، که با جدیت مسئولیت و فرماندهی این جبهه مهم علمی را به عهده گرفته اند توفیق روزافزون عنایت بفرماید. در سرانجام آرزوی سلامت و موفقیت برای تمامی دست اندرکاران فناوری نانو در کشور دارم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2191

به "بهره وری مساله جدی کشور است، نانو می تواند به ارتقا زندگی مردم یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره وری مساله جدی کشور است، نانو می تواند به ارتقا زندگی مردم یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید