بنگاه ها و شرکت های پیروز در تحقق جهش فراوری معرفی شدند

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران (پانا) - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 26 بنگاه مالی برتر در بخش تحقق جهش فراوری و 11 شرکت برتر در زمینه دستیابی به بهره وری تجلیل کرد.

بنگاه ها و شرکت های پیروز در تحقق جهش فراوری معرفی شدند

به گزارش ایرنا، همایش تجلیل از بنگاه های مالی برتر صندوق ها، هلدینگ ها و بانک های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه جهش فراوری و رشد بهره وری و کارآیی امروز (دوشنبه) با حضور محمد شریعتمداری برگزار گردید.

سال گذشته به عنوان جهش فراوری نامگذاری شد و وزارت تعاون با توجه به تعدد و تنوع وظایف و مسوولیت های حاکمیتی، سیاستگذاری و راهبری صندوق های بازنشستگی در سطوح مختلف، همه توان توان خود را برای تحقق این شعار به کار گرفت.

در این دوره؛ سازمان ها، هلدینگ ها و بنگاه های مالی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش مهمی در ایفای نقش 10 درصدی این وزارتخانه در بخش فراوری ناخالص داخلی (GDP) داشتند و در خاتمه سال 1399 ظرفیت بالقوه خود را به نمایش گذاشتند.

براین اساس، وزارت تعاون به همت معاونت امور مالی،همایشی با عنوان تجلیل از بنگاه های مالی برتر صندوق ها، هلدینگ ها و بانک های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تحقق جهش فراوری و رشد بهره وری و کارآیی برگزار کرد.

هدف اصلی از برگزاری این همایش ارج نهادن به بنگاه هایی است که با وجود تشدید تحریم های ظالمانه مالی آمریکا علیه ایران و فراگیری کرونا، با اقدامات خود در جهت تحقق شعار سال گام برداشتند و به بهره وری و کارآیی مطلوبی دست یافتند.

در این همایش، از 26 بنگاه مالی برتر در زمینه تحقق جهش فراوری و 11 شرکت برتر در راستای دستیابی به بهره وری تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1964

به "بنگاه ها و شرکت های پیروز در تحقق جهش فراوری معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنگاه ها و شرکت های پیروز در تحقق جهش فراوری معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید