بمناسبت دهه مبارک فجر پنج پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی، زیربنایی و ... در مرزن آباد به بهره برداری رسید

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر 5 پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی، زیربنایی و ... در مرزن آباد با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه آغاز شد .

بمناسبت دهه مبارک فجر پنج پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی، زیربنایی و ... در مرزن آباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،امروزهمزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، محسنی بندپی، نماینده مردم شریف شهرستان های چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، حسینی، فرماندار چالوس، امام جمعه مرزن آباد و جمعی از مدیران استانی شهرستانی، شرکت فناوری نقشه برداری سران (کارخانه ساخت و مونتاژ تجهیزات GNSS ) در شهرک صنعتی مرزن آباد شهرستان چالوس افتتاح شد.

شرکت نوا طب پارس (شرکت دانش بنیان در تولید تجهیزات پزشکی و بهداشتی) از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور علیخانی و مسئولین استانی و شهرستان در شهرک صنعتی مرزن آباد به بهربرداری رسید.

پروژه دیگری که در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولین حاضر در شهرک صنعتی مرزن آباد شهرستان چالوس افتتاح شد، شرکت مرزن سفال بود.

افتتاح پروژه گازرسانی فاز 2 صنعتی مرزن آباد چهارمین پروژه افتتاحی با حضور مسئولین در این روز بود.

همچنین در چهارمین روز از دهه فجر با حضور علیخانی و مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه افزایش ظرفیت خط انتقال آب شرب شهر مرزن آباد و شهرک صنعتی مرزن آباد به طول 11 کیلومتر لوله گذاری، افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این روز همچنین عملیات اجرایی شرکت کاسپین تیر(تولید کننده انواع پایه های انتقال نیروی برق و محصولات مرتبط) در محوطه شهرک صنعتی مرزن آباد با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2292

به "بمناسبت دهه مبارک فجر پنج پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی، زیربنایی و ... در مرزن آباد به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمناسبت دهه مبارک فجر پنج پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی، زیربنایی و ... در مرزن آباد به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید