برگزاری 5 دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام از برگزاری پنج دوره آموزش تخصصی ویژه فعالان بخش گردشگری استان در سه ماه نخست سال جاری اطلاع داد .

برگزاری 5 دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر گفت : دوره های آموزشی در راستای توانمند سازی کارکنان تمامی تأسیسات گردشگری اعم از هتل، مهمانپذیر، مجتمع خدماتی و رفاهی، مدیران اقامتگاههای بوم گردی ، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار گردید .

او توضیح داد: سرفصل مباحث این دوره های آموزشی شامل:گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری، مدیریت و کیفیت در صنعت گردشگری، فناوری جدید در گردشگری، مهارت های عبور از بحران های منطقه ای در حوزه گردشگری، رفتار حرفه ای در صنعت گردشگری، تبیین آئین نامه های ابلاغی برای دفاتر و واحدهای پذیرایی است.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام افزود: آموزش در همه دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه دستگاه ها و بخش های دولتی به آن اهمیت قرار می دهند.

او با بیان این که برگزاری این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان است، گفت: در بحث آموزش برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می گردد و در بحث راهنمایان تور نیز آموزش داشتن رفتار حرفه ای و شرایط عبور از بحران های منطقه ای مهم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 522

به "برگزاری 5 دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 5 دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید