امضا تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران کوثر

به گزارش تور گرجستان ارزان، در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران کوثر به امضاء رسید.

امضا تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران کوثر

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به امضای مهندس محمد دلبری معاون اجرایی و برنامه ریزی مجمع و دکتر علی کریمی مرید مدیرعامل مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران طرح کوثر رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم، بهره گیری مطلوب از ظرفیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی به منظور نشر و گسترش فرهنگ تقریب و آموزه های وحدت بخش دین مبین اسلام و پیشگیری از اشاعه اندیشه های ضد وحدت و فرق انحرافی از طریق هم افزایی ظرفیت های قانونی طرفین تفاهم نامه می باشد.

از جمله تعهدات در این تفاهم نامه، برگزاری کارگروه ها و میز های کارشناسی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد وحدت و تقریب مذاهب اسلامی به صورت ملی و بین المللی، انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و پژوهش های تقریبی، همکاری برای بستر مناسب جهت نوسازی دیپلماسی تقریب بین مذاهب اسلامی و ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط مؤثر با شخصیت ها و سازمان های ملی و بین المللی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1053

به "امضا تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید