منتظر چه آثاری در سال 2021 باشیم؟، از موراکامی و ایشی گورو تا جومپا لاهیری و بیل گیتس

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تایم، در سال 2021 دلایل مختلفی برای خوشحالی داریم که آثار جدید در دنیای ادبیات بخشی از این شادی هستند. برخی از اسامی معروف چون جومپا لاهیری و کازوئو ایشی گورو آثار جدیدی در سال 2021 برای طرفدارانشان دارند.

منتظر چه آثاری در سال 2021 باشیم؟، از موراکامی و ایشی گورو تا جومپا لاهیری و بیل گیتس

راهنمای بیل گیتس برای به صفر رساندن آزادسازی گازهای گلخانه ای و آموزش جورج ساندرز برای نوشتن از دیگر آثاری هستند که در سال 2021 وارد بازار کتاب خواهد شد.

چطور از فاجعه ای آب و هوایی اجتناب کنیم نوشته بیل گیتس

در طول ده سال گذشته بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت درباره تأثیرات و تغییرات آب و هوایی مطالعات زیادی انجام داده است. در کتاب جدید درباره چگونگی و چرایی اقداماتی صحبت می گردد که باید انجام گردد تا میزان آزادسازی گازهای گلخانه ای در دنیا به صفر برسد و آینده فاجعه بار طبیعت را دچار تغییر کند.

کلارا و خورشید نوشته کازوئو ایشی گورو

اولین رمان ایشی گورو از سال 2017، که در آن برنده جایزه نوبل ادبیات شد، خوانندگان را با تکنولوژی پیشرفته آینده آشنا می نماید که پر از عناصر پادآرمان شهری است. داستان بر حول محور دوستی مصنوعی به نام کلارا می چرخد. کلارا از دیدگاه خود در یک فروشگاه دنیا را مشاهده می نماید. داستان جدید ایشی گورو نیز مانند داستان های پیشین به پرسش هایی درباره عشق و انسانیت از زاویه دیدی خاص پاسخ می دهد.

اول شخص مفرد نوشته هاراکی موراکامی

کتاب شامل هشت داستان است که از زاویه دید اول شخص روایت می گردد؛ قصه هایی درباره بیسبال، جاز، خاطرات کودکی، و عشق جوانی. اول شخص مفرد، که توسط فیلیپ گابریل به انگلیسی ترجمه شده است، پر از رئالیسم جادویی کلاسیک نویسنده ژاپنی است. موراکامی مرز بین خاطرات و داستان را تلفیق می نماید و تشخیص این موضوع را که راوی خود نویسنده یا شخصیتی خیالی است به خواننده واگذار می نماید.

محل سکونت نوشته جومپا لاهیری

یک دهه از انتشار گودی نوشته جومپا لاهیری، برنده جایزه پولیتزر می گذرد. داستانی درباره دو برادر از کلکته که دو زندگی متفاوت دارند. محل سکونت درباره زنی است که با پیچیدگی های کار، عشق، و زندگی دست و پنجه نرم می نماید. سپری کردن یک روز در کنار دریا او را مجاب می نماید تا دنیا را طور دیگری ببیند. محل سکونت اولین رمان لاهیری به زبان ایتالیایی است که به انگلیسی ترجمه شده است و درباره توانایی تغییر سخن می گوید.

دختر رئیس جمهور نوشته بیل کلینتون و جیمز پترسون

در سال 2018، بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق و جیمز پترسون با همکاری یکدیگر رئیس جمهور گم شده است را نوشتند و حالا دومین جلد از این کتاب معمایی قرار است منتشر گردد. داستان متیو کیتون، رئیس جمهور سابق که دوست دارد به آرامی از دید عموم خارج گردد اما وقتی دخترش را می دزدند باید از ارتباطات و آموزش های خود استفاده کند. مهارت قصه گویی پترسون به همراه دانش کلینتون درباره دولت و سیاست داستان معمایی جذابی خواهد ساخت.

طبیعت میانه زمین نوشته جی. آر. آر. تالکین

طبیعت میانه زمین توسط کارل هاستر، متخصص زبان ساختاری آثار تالکین ویرایش شده و مجموعه ای از مقالات منتشرنشده تالکین است. در این کتاب به پرسش هایی درباره شخصیت های داستان های فانتزی تالکین پاسخ داده شده است.

بی قراری هارلم نوشته کولوسن وایتهد

وایتهد در آخرین رمانش تحت عنوان پسران نیکلی داستان دو پسرک ده ساله را در دوره اصلاحات زننده جیم کرو روایت می نماید. کتابی که دومین جایزه پولیتزر را برای نویسنده به ارمغان آورد. داستان جدیدش قصه ای دیگر از زندگی سیاه پوستان را روایت می نماید. بی قراری هارلم در دهه 1960 میلادی در هارلم رخ می دهد. داستان ری کارنی، فروشنده مبلمان که سر از یک ماجرای سرقت درمی آورد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1721

به "منتظر چه آثاری در سال 2021 باشیم؟، از موراکامی و ایشی گورو تا جومپا لاهیری و بیل گیتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر چه آثاری در سال 2021 باشیم؟، از موراکامی و ایشی گورو تا جومپا لاهیری و بیل گیتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید