اضافه شدن سرفصل بازار سرمایه به روش های تامین اقتصادی پروژه ها

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/کرمان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اقتصادی ما رویکرد بانک محور دارد و 80 درصد تامین اقتصادی در اقتصاد ایران به وسیله بانک ها صورت می گیرد در حالی که ظرفیت بانک ها محدود و پروژه ها زیاد است و پیشنهاد داریم این سرفصل بازار سرمایه به روش های تامین اقتصادی اضافه گردد.

اضافه شدن سرفصل بازار سرمایه به روش های تامین اقتصادی پروژه ها

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی شامگاه دوشنبه نهم دیماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: یکی از سرفصل های مهمی که باید برای تامین مالی در کشور مورد توجه قرار بگیرد، بازار سرمایه است که از آن غفلت نموده ایم.

وی اضافه کرد: به راحتی می گردد از بازار سرمایه برای پروژه های نیمه تمام و طرح ها استفاده کرد و در فرابورس این امکان را داریم همه شرکت ها حتی زیان ده و متوقف به وسیله بازار سرمایه تامین مالی را انجام داده و بخشی از ظرفیت های کشور از این طریق فعال گردد.

پورابراهیمی توضیح داد: نظام مالی ما رویکرد بانک محور دارد و 80 درصد تامین مالی در اقتصاد ایران به وسیله بانک ها صورت می گیرد در حالی که ظرفیت بانک ها محدود و پروژه ها زیاد است و پیشنهاد داریم این سرفصل بازار سرمایه به روش های تامین مالی اضافه گردد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: از هفته گذشته تیم بازار سرمایه کشور به کرمان آمده و اکنون نشست دو جانبه بین بنگاه ها عملیاتی شده و مجموعه بنگاه ها به راحتی می توانند به وسیله بازار سرمایه تامین مالی ر انجام بدهند.

وی در بخس دیگری از سخنانش توضیح داد: درخواست افزایش سهمیه های اختصاصی در طرح های انتقال آب به استان را داریم تا در سال های آینده دچار مشکل نشویم.

پورابراهیمی با تاکید بر تخصیص آب شرب به کرمان بیان نمود: تابستان سال جاری با تنش آبی در کرمان روبه رو بودیم و خیلی از مناطق شهر آب شرب نداشتند و درخواست داریم دستور لازم داده گردد تا در سال آینده انتقال آب شرب به کرمان به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 980

به "اضافه شدن سرفصل بازار سرمایه به روش های تامین اقتصادی پروژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن سرفصل بازار سرمایه به روش های تامین اقتصادی پروژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید