استفاده از شومینه در آپارتمان های کمتر از 80متر ممنوع می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرحی، پیشنهاد ممنوعیت استفاده از شومینه های گازسوز و ذغال سوز به عنوان یک وسیله گرمایشی را مطرح کردند.

استفاده از شومینه در آپارتمان های کمتر از 80متر ممنوع می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی الاچیق در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در جریان دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح ممنوعیت استفاده از شومینه گازسوز و زغال سوز به عنوان یک وسیله گرمایشی در آپارتمان های زیر 80 متر آنالیز و تصویب شد.

مجتبی شاکری و رحمت الله حافظی از مخالفان این طرح بودند و علت مخالفت خود را دخالت در امر خصوصی شهروندان و نیز فقدان اختیار قانونی برای تغییر در مقررات ملی ساختمان عنوان کردند.

در عین حال غلامرضا انصاری و مهدی چمران به دلیل اهمیت صرفه جویی در مصرف گاز و ارتقای ایمنی منازل مسکونی با این طرح موافق بودند.

در نهایت با تصویب این طرح، در راستای ارتقای ایمنی بهره برداران و جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان ها و همچنین در جهت محدود کردن استفاده از شومینه و تشویق استفاده از وسایل گرمایشی با کارایی انرژی مناسب تر و ایمنی بیشتر، مقرر شد این مصوبه به عنوان پیشنهاد به سازمان نظام مهندسی ساختمان ارسال گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1209

به "استفاده از شومینه در آپارتمان های کمتر از 80متر ممنوع می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "استفاده از شومینه در آپارتمان های کمتر از 80متر ممنوع می گردد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از شومینه در آپارتمان های کمتر از 80متر ممنوع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید