اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی ورزشی را دارد

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: زیرساخت های ورزشی در استان اردبیل با تجهیز سالن های ورزشی برای مسابقات والیبال امیدهای آسیا به طور مناسب ارتقاء یافته است.

اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی ورزشی را دارد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، عبدالحمید احمدی عصر امروز در جریان بازدید از فرایند برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل گفت: برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا یک رویداد بسیار مهم ورزشی در استان اردبیل بوده چرا که تمامی پروتکل های فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری این مسابقات در اردبیل آماده شده که این خود یک امتیاز بزرگ برای اردبیل است.

وی گفت: با برگزاری این رویداد بین المللی شرایطی فراهم شده که مردم علاقه مند اردبیل با حضور چشمگیر در سالن مسابقات، شور و نشاط خاصی به این بازی ها دادند که قطعا با این میزبانی مناسب و ارتقای زیرساخت های ورزشی، اردبیل ظرفیت این را دارد که از رویدادهای بین المللی ورزشی در رشته های مختلف میزبانی کند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اضافه نمود: سیاست وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش در تمامی استان های کشور و نه تنها در پایتخت و تعدادی از استان ها ست که اگر این موضوع به حد قابل قبولی برسد به نفع کشور خواهد بود و باید شرایطی مهیا گردد که تمامی استان ها بتوانند از امتیاز کسب میزبانی برخوردار شوند.

احمدی توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان سعی دارد که تمامی استان ها بتوانند ظرفیت خود را در راستای میزبانی از مسابقات ورزشی بین المللی نشان دهند که خوشبختانه استان اردبیل توانسته با میزبانی مناسب از این رویدادها به این مهم دست یابد.

توسعه ورزش در استان ها رویکرد وزارت ورزش در برنامه ششم توسعه

وی بیان نمود: در برنامه ششم توسعه ظرفیت های جدیدی ایجاد شده و رویکرد اصلی وزارت ورزش و جوانان این است که از این ظرفیت تنها در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی در استان های کشور بهره مند گردد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: این رویکردها شامل توسعه امکانات، تقویت و توسعه ورزش استانهای کشور، بهره مندی تمامی استان ها از امکانات ورزشی کشور است که قطعا این هدف با جدیت در وزارت ورزش و جوانان دنبال می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1070

به "اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی ورزشی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی ورزشی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید