اخراج 10 هزار کارمند ضعیف از گوگل

به گزارش تور گرجستان ارزان، طبق گزارش های رسانه ای متعدد، گوگل یک برنامه بهبود عملکرد را به اجرا گذاشته و به تدریج 10 هزار کارمند را اخراج می نماید.

اخراج 10 هزار کارمند ضعیف از گوگل

این اقدام در واکنش به فشار یک سرمایه گذار کنشگر، شرایط نامطلوب بازار و ضرورت کاهش مخارج انجام می گیرد. کارمندانی که رتبه عملکرد پایینی کسب نمایند، اخراج خواهند شد. این رتبه بندی ممکن است به وسیله سیستم عملکرد تازه برای جلوگیری از دادن پاداش و جایزه سهام استفاده گردد. اگر چه گوگل تا به امروز در برابر تعدیل کارکنان مقاومت نموده، اما بیش از 135 هزار کارمند اداری در شرکت ها و استارتاپ های فناوری در سال 2022 اخراج شده اند.

مدیران گوگل دستور یافته اند شش درصد کارکنان یا 10 هزار نفر را به عنوان افرادی که عملکرد بدی دارند، شناسایی نمایند. ناظران دستور دادند امتیاز های بالای اطلاعیه قبلی، کاهش داده گردد.

کریستوفر هون، سرمایه گذار میلیاردر در نامه ای به آلفابت اعلام نموده است شمار کارمندان این شرکت باید کاهش پیدا کند. این سرمایه گذار انگلیسی بعلاوه به شرکت مادر گوگل گفته است کارمندانش در مقایسه با شرکت های دیجیتالی دیگر، حقوق بیش از میزان زیادی دریافت می نمایند.

بر اساس گزارش مارکت واچ، هون مدعی شده است که شمار کارکنان آلفابت در مقایسه با الگوی استخدام تاریخی، بیش از میزان زیاد است و با شرایط فعلی کسب و کار، همخوانی ندارد و این موتور جستجو با متخصصان ماهر کمتر می تواند به شکل کارآمدتری اداره گردد.

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2462

به "اخراج 10 هزار کارمند ضعیف از گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج 10 هزار کارمند ضعیف از گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید