تحقیقات اروپا درباره کسب و کار تبلیغات در گوگل وسیع تر شد (تور ارزان اروپا)

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا گستره تحقیق شان درباره کسب و کار واحد تبلیغات دیجیتال گوگل را وسیع تر نموده است. به همین دلیل آنها تحقیق ناظر رقابت پرتغال درباره همین موضوع را نیز برعهده گرفته اند.

تحقیقات اروپا درباره کسب و کار تبلیغات در گوگل وسیع تر شد (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

البته اتحادیه اروپا تحقیق خود را در ژوئن سال گذشته میلادی شروع کرد، اما اداره رقابت پرتغال(AdC) در ماه می 2022 پس از ثبت شکایتی، تحقیق خود را شروع کرد.

AdC خاطرنشان کرد سازمان رقابت اتحادیه اروپا در 27 جولای و با توجه به گستره و تاثیر موضوع مورد آنالیز، تحقیق درباره گوگل را برعهده گرفته است.

به گفته ناظر رقابت پرتغال تحقیق مذکور روی بازار ناشران سرورهای تبلیغاتی و بعلاوه بازار پلتفرم های بخش عرضه آگهی متمرکز بوده است. این حوزه ها به ناشران اجازه می دهد فضای مخصوص آگهی در وب سایت هایشان را مدیریت نمایند و به وسیله حراجی یا توافق با آگهی دهندگان، آن را بفروشند.

این سازمان دربیانیه ای نوشت: نشانه هایی حاکی از آن وجود دارد که گوگل از اطلاعاتی استفاده نموده که رقبایش در حراجی های آنلاین آگهی ها به آنها دسترسی نداشته اند و به ترتیب نتیجه فرایند را به نفع خود تغییر داده است. بعلاوه محتمل است این شرکت علاوه بر رفتارهای محدود نماینده هنگام مذاکره با ناشران، توسعه فناوری های حراج رقابتی آگهی را نیز محدود نموده است.

در سال 2020 عایدی گوگل از بخش تبلیغات آنلاین به 147 میلیارد دلار رسید که بیش از هر شرکت دیگری درجهان بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2430

به "تحقیقات اروپا درباره کسب و کار تبلیغات در گوگل وسیع تر شد (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات اروپا درباره کسب و کار تبلیغات در گوگل وسیع تر شد (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید