6 کشته و یک مصدوم در تصادف دو خودرو در شادگان

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن 6 نفر و مصدومیت یک تن در تصادف دو خودرو در محور دارخوین - شادگان اطلاع داد.

6 کشته و یک مصدوم در تصادف دو خودرو در شادگان

دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 20:26 یکشنبه (7 آذرماه) در تماس با مرکز اورژانس 115 آبادان، خبر تصادف دو خودروی سواری پراید و پراید وانت در محور دارخوین به شادگان اطلاع رسانی شد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در پی این حادثه، سریعا سه دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند. متاسفانه با وجود اینکه در مدت چهار دقیقه اولین آمبولانس در صحنه تصادف حاضر شد، شش نفر به علت شدت جراحت وارده در دم جان باخته بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: فوتی های این حادثه دو کودک 4 و 6 ساله و چهار نفر با میانگین سنی بین 28 تا 41 ساله بودند. در این حادثه، یک نفر نیز مصدوم شد که پس از اقدامات درمانی به وسیله پرسنل اورژانس در محل، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شد.

نقیبی اضافه نمود: علت این حادثه به وسیله کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2242

به "6 کشته و یک مصدوم در تصادف دو خودرو در شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کشته و یک مصدوم در تصادف دو خودرو در شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید