10 استارتاپ و شرکت برتر جهان

به گزارش تور گرجستان ارزان، اکنون زمان مناسبی برای فین تک است. این صنعت سال2018 گسترش جهانی یافت و بیش از 32میلیارد دلار درآمد داشت. علاوه بر این، نواحی جنوبی آمریکا و بعضی کشورهای آفریقایی پدیده های نوظهور این حوزه هستند. شرکت های فین تک، از جمله فناوری های بیمه، افزایش یافته اند و هم اکنون این صنعت یکی از اهداف اصلی شرکت های کسب وکار است. در این گزارش 10شرکت برتر فین تک جهان را آنالیز می کنیم.

10 استارتاپ و شرکت برتر جهان

کوکونات

این شرکت سال 2016، در لندن شروع به کار کرد.کوکونات استارتاپی است که حساب وکتاب های اقتصادیاتی را آنالیز می نماید. بنیانگذاران کوکونات آدام گودال و سم اوکانر بودند. این شرکت سرمایه خود را به 1.9میلیون یورو (معادل 2.5میلیون دلار) رسانده است. حساب های کوکونات سطوح مختلف کسب وکار را در بر می گیرد.

کوکونات سال 2019 سیستم اشتراکی خود را افتتاح نموده است. این شرکت تا سرانجام سال 2019 صورتحساب هایش را ماهانه 5یورو (معادل 6.51دلار) گزارش می نماید.

برکس

برکس توسط هنریک دابرگراز و پدرو فرانسسچی برزیلی تأسیس شد. این شرکت سال 2017 سرمایه ای را از شتاب دهنده وای کامبینیتور دریافت کرد؛ سپس مکس لوچین و پیتر تیل، بنیانگذاران پی پل، در برکس سرمایه گذاری کردند. برکس سال2018 پیشرفتی 125میلیون دلاری داشت. در حقیقت برکس شرکت کارت اعتباری در آمریکاست.

این شرکت تا به امروز 282میلیون دلار رشد نموده است. تمرکز برکس روی فراهم آوردن خدمات برای استارتاپ هاست. استارتاپ برکس در سال 2018 در کمتر از یک ماه بعد از ارائه اولین محصولش تبدیل به یونیکورن شد. شرکت مزبور بعد از دریافت سرمایه ای بالغ بر 100میلیون دلار مشتریان جدیدی برای شرکتش پیدا و به آنها در سطوح مختلف اقتصادی یاری کرد.

ترولایر

استارتاپ ترولایر چهاردهم جولای سال 2016 در انگلستان تأسیس شد. حوزه کاری این استارتاپ فین تک، مشاوره و خدمات اقتصادی است. ترولایر توسعه دهنده و طراح اپلیکیشن های اقتصادی است. ترولایر اپلیکیشن های اقتصادی را با بانک داده ها مرتبط و حساب های کاربری را تأیید می نماید.

ترولایر 11.8میلیون دلار رشد سرمایه داشته و رابطی برای خدمات شرکت های اقتصادی است. ترولایر به شرکت های اقتصادی یاری می نماید تا قوانین تازه ای، به ویژه در زمینه بانکداری، وضع نمایند.

ریزین

ریزین یک بازار آنلاین اروپایی برای جذب سرمایه و ذخیره آن است. شرکت ریزین سال 2012 و به دست فرانک ففرایند، مایکل استفان و تاماز گورگادز، در زمینه فناوری اطلاعات، بانکداری و خدمات اقتصادی، افتتاح شد.

شرکت سرمایه گذاری ربیت، تریو و پی پل سرمایه مورد احتیاج ریزین را تأمین نموده بودند. این شرکت تا امروز 178میلیون دلار رشد داشته است. ریزین ژانویه سال 2019 با 114میلیون دلار در حوزه فین تک یونیکورن شد.

آنوراک

استارتاپ بیمه آنوراک راهنمای مناسبی برای بیمه عمر است. این استارتاپ سال 2019 در بازار استارلینگ و یولت درخشید.

سوفی

سوفی یک شرکت سرمایه گذاری اجتماعی است که اموال شخصی افراد را به صورت آنلاین آنالیز می نماید. استارتاپ سوفی آگوست 2011 در آمریکا شروع به کار کرد. این استارتاپ به دانش آموزان برای تأسیس شرکت، تأمین مسکن و مسائل شخصی شان وام می دهد.

این استارتاپ مربوط به مدیریت اقتصادی اشخاص 2میلیارد دلار افزایش سرمایه داشته است. تمرکز سوفی پیش از سال2019 تنها بر پرداخت وام بود؛ اما از آن سال فرایند مدیریتی اش را تغییر داد و محصول سرمایه گذاری را افتتاح کرد.

لندینگ اکسپرس

لندینگ اکسپرس کارش را اکتبر سال 2016، در زمینه هوش مصنوعی و فین تک، شروع کرد. این استارتاپ آمریکایی یک پلتفرم ارسال وام است. لندینگ اکسپرس 2.7میلیون دلار رشد نموده است.

ولت بانک

ولت بانک نئوبانک مصرف نمایندگان استرالیایی است که سال 2017 افتتاح شد و ژانویه سال 2019 به عنوان اولین نئوبانک مجاز اعلام شد.

بوتای

بوتای یک استارتاپ بیمه عمر است که کارش را سال 2018 شروع کرد. استارتاپ بوتای در هنگ کنگ و با تکنولوژی های مدرن و متخصصان پزشکی فعالیت می نماید. این استارتاپ از نسل اول بیمه نمایندگان مجازی است که 30میلیون دلار رشد داشته است.

بوتای پیروز به کسب گواهینامه انجمن بیمه هنگ کنگ شده است. بیشتر از 80درصد مشتریان بوتای تمایل به استفاده از شبکه های مجازی و کانال های دیجیتالی دارند.

ویفاکس

شرکت ویفاکس آلمانی است و شرکت های بیمه را برای ارتباط بهتر به یکدیگر متصل می نماید. مدیریت و مشاوره مشتریان در ویفاکس کاملا دیجیتالی است. ویفاکس تا به امروز 158.8میلیون دلار افزایش سرمایه داشته است.

این استارتاپ از مدل تجارت به تجارت استفاده می نماید. به نظر می رسد ویفاکس اولین سرویس برای احتیاجهای بیمه ای افراد است که این امکان را فراهم آورده که هر زمان و در هر مکانی به قراردادهای بیمه خود دسترسی داشته باشید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1046

به "10 استارتاپ و شرکت برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استارتاپ و شرکت برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید