کمبود چادر در منطقه ها زلزله زده خوی نداریم

به گزارش تور گرجستان ارزان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده ویژه رییس جمهور در منطقه ها زلزله زده خوی با اشاره به روند مناسب اسکان در منطقه گفت: کمبود چادر برای ارائه به زلزله زدگان نداشته ایم.

کمبود چادر در منطقه ها زلزله زده خوی نداریم

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در تبادل نظر با خبرنگاران اضافه نمود: طبق آنالیز های انجام شده، به زلزله زدگان بسیار خوب رسیدگی شده و چادر ها به اندازه کافی در اختیار مردم قرار داده شده است.

وی اضافه نمود: بعضی مردم علاقه داشتند که از چادر در حیاط منزل خود استفاده نمایند که این امر نیز محقق شده است.

نماینده ویژه رییس جمهور در منطقه ها زلزله زده خوی ادامه داد: بیش از 500 چادر در منطقه برپا و امکانات خوبی نیز ایجاد شده است.

عین اللهی با اشاره به اینکه این زمین لرزه تا به امروز هزار و 214 مصدوم داشته، گفت: در حال حاضر 100 نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

وی از انجام 120 عمل جراحی پس از زلزله در بیمارستان های خوی اطلاع داد و اضافه نمود: 6 جراح و پنج متخصص ارتوپد در این شهرستان از صبح دیروز تا الان مشغول عمل جراحی بوده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه یک نفر به ارومیه اعزام شده، اضافه نمود: چهار نفر دیگر هم به دلیل شدت جراحت ها باید به ارومیه اعزام شوند.

عین اللهی گفت: خوشبختانه در این زمین لرزه فوتی نداشتیم.

وی در مورد امکان شیوع بیماری های واگیر در منطقه اظهار کرد: همکاران بهداشت محیط در محل حضور دارند و شرایط منطقه را رصد می نمایند و با توجه به آنالیز های انجام شده، امکان بیماری واگیر اصلا وجود ندارد.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2443

به "کمبود چادر در منطقه ها زلزله زده خوی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود چادر در منطقه ها زلزله زده خوی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید