چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: چهارمین گاوداری بزرگ ایران در استان احداث می شود.

چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود

سید موسی خادمی در حاشیه سفر یک روزه به دورود که امروز 17 تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: امروز از چند پروژه مهم در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی از اجرای یک پروژه اقتصادی مهم متناسب با استعدادهای دورود خبر داد و شرح داد: با پیگیری های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی احداث پروژه گاوداری 7000 رأسی با جذب سرمایه گذار اهلیت دار شروع شده و این گاوداری چهارمین گاوداری بزرگ ایران است که قرار است در این منطقه ایجاد شود.

استاندار لرستان گفت: با اجرای این پروژه مقدمات اشتغال حدود 230 نفر به طور مستقیم و همین تعداد غیرمستقیم فراهم خواهد شد و خوشبختانه سرمایه گذار اهل کار است و امیدواریم این پروژه را به موقع به نتیجه برساند.

خادمی اضافه نمود: یکی از پروژه های مهم تصفیه خانه فاضلاب شهر دورود است که یکی از معضلات این شهر فاضلاب این شهر است که از چند سال پیش مورد تأکید بوده است و خوشبختانه در این زمینه کار خوبی اجرا شده و از محل ماده 56 حدود 40 میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای تکمیل این پروژه منظور شده و همچنین از پیوست قانون و محل اعتبارات توسعه متوازن ملی اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده و امیدواریم که امسال تا حدود 100 میلیارد به این پروژه تزریق شود تا شاهد رشد خوبی در آینده نزدیک در فرایند تکمیل آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین نیازمندی های مردم شهرستان دورود بحث بیمارستان است، بیان نمود: با توجه به این که قبلاً بیمارستانی به صورت نیمه کاره در مکان نامناسبی ایجاد شده بود، در دولت دوازدهم بیمارستان جدیدی با حمایت های بانک ملی شروع شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اگرچه به دلیل مسائل ژئوتکنیکی تکمیل آن عقب افتاده بود اما در حال حاضر کار در حال انجام است و در پی آن هستیم که سهم بانک ملی را افزایش دهیم و با تأمین منابع بیشتر شاهد افزایش سرعت رشد و فرایند تکمیل آن باشیم.

استاندار لرستان ادامه داد: در راستای خدمات رسانی به روستاها و منطقه ها محروم که کار اصلی دولت تدبیر و امید است و در این زمینه کارهای زیادی اجرا شده، امروز پروژه گازرسانی به چندین روستا در منطقه دریژان افتتاح شد و امیدواریم تا پایان سال دورود با گازرسانی به همه روستاهای آن تبدیل به شهر سبز شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2021

به "چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید