پیشنهاد آیاندا پاتوسی از ترکیه، امارات و فولاد خوزستان

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی گفت: باشگاه فولاد خوزستان برای ادامه کار با آیاندا پاتوسی درخواست داده است ولی این بازیکن از ترکیه و امارات هم پیشنهاد دارد.

پیشنهاد آیاندا پاتوسی از ترکیه، امارات و فولاد خوزستان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی در نیم فصل دوم گذشته لیگ برتر ایران به صورت قرضی از تیم کیپ تاون به تیم فولاد خوزستان پیوست. این بازیکن در تعطیلات لیگ به خاطر شیوع کرونا به کشورش رفت، ولی در بازگشت به ایران، اضافه وزن داشت. همین مسئله انتقاد باشگاه فولاد از این بازیکن را در پی داشت و باعث شد پاتوسی در مسابقات آخر فولاد در لیگ برتر، تنها حدود 20 دقیقه برای تیمش بازی کند.

با این حال سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد روز گذشته بیان کرد در صورتی که پاتوسی به مسئولیت خود متعهد بماند، فولاد برای جذب دائمی او از تیم کیپ تاون اقدام خواهد نمود.

جان کامیتیس رئیس باشگاه کیپ تاون درباره شرایط پاتوسی بیان کرد که به زودی تکلیف این بازیکن معین خواهد شد، ولی مقصدش نامعین است

کامیتیس گفت: ما خیلی شلوغ هستیم. یک پیشنهاد از ترکیه و یک پیشنهاد از امارات داریم. متاسفانه قوانین در ایران تغییر نموده است و تیم های ایرانی نمی توانند با بازیکنان خارجی قرارداد امضا نمایند، اما به آن ها اجازه داده شده است که با خارجی های فعلی خود تمدید نمایند.

رئیس باشگاه کیپ تاون توضیح داد: فولاد تیم فعلی پاتوسی هم خواستار ادامه کار با این بازیکن است. آن ها هنوز علاقه خود را به پاتوسی ابراز می نمایند و اخیرا هم نامه ای برایمان فرستاده ند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می گردد.

کامیتیس گفت: با این حال تردیدی نیست که پاتوسی تا دو یا یه هفته دیگر تیم جدیدی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1479

به "پیشنهاد آیاندا پاتوسی از ترکیه، امارات و فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد آیاندا پاتوسی از ترکیه، امارات و فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید