وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای تک تک رشته های ورزشی احتیاج به خانه تخصصی است که با توجه به کمبود اعتبارات، این امکان وجود ندارد.

وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند

علی خلیلی در نشست با مسئولان هیئت ورزشی و سمن های شهرستان خرم دره با اشاره به مسائل و مسائل مطرح شده در جلسه توسط این هیئت ها در شهرستان، اظهار کرد: شرایط جامعه با توجه به تحریم های ظالمانه و جنگ مالی شرایط خاصی است و همه ما باید این شرایط را درک کنیم.

وی با اشاره به این که سه هزار پروژه ورزشی ناتمام در سطح کشور وجود دارد، بیان نمود: اگر تمام اعتبارات را تنها صرف اتمام این پروژه ها کنیم 15 سال زمان احتیاج است.

این مسئول با تاکید بر این که امکان ساخت اماکن جدید ورزشی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: کمبود اعتبارات سبب شده تا بودجه های مصوب شده نیز در بعضی مواقع تخصیص نیابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش، توضیح داد: متاسفانه این ظرفیت در این حوزه مغفول واقع شده است.

خلیلی با تاکید بر این که شرایط اعتبارات عمرانی اصلا مطلوب نیست، یادآور شد: برای این که فرزندان ما بتوانند از فضاهای موجود استفاده نمایند، همه ما باید همکاری لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که باید شرایط مالی جامعه را درک کنیم، ادامه داد: مطالبات باید با توجه به شرایط موجود باشد، هرچند مطالبات هیئت ورزشی مطالبات به حق است.

این مسئول با تاکید بر این که برای تک تک رشته های ورزشی احتیاج به خانه های تخصصی وجود دارد، یادآور شد: ورزشی مانند ووشو که یکی از استعدادهای شهرستان خرم دره است خانه ووشو ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید نمود: با تمام مسائلی که وجود دارد تمام کوشش ها اجرا شده تا منابع لازم برای تزریق حداقل ها به هیات ها صورت گیرد. خلیلی با اشاره به این که هیات های ورزشی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند که تنها از بخشی از امکانات دولتی استفاده می نمایند، یادآور شد: هدف از تشکیل این هیات ها بهره گیری از ظرفیت افراد برای پیشرفت ورزش است. اعتبارات عمرانی استان کفاف اتمام همه پروژه های ورزشی را نمی دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 933

به "وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید