تور فیلیپین: نکاتی که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید (قسمت دوم)

به گزارش تور گرجستان ارزان، اگر قصد سفر به کشور زیبای فیلیپین را دارید، قبل از رفتن به فیلیپین نکاتی در خصوص این کشور وجود دارد که باید بدانید. برای دانستن این نکات در خبرنگاران همراه ما باشید.

تور فیلیپین: نکاتی که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید (قسمت دوم)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

کشور فیلیپین، مجمع الجزیره ای در قاره آسیا است که 7000 جزیره را در خود جای داده است. این کشور آب و هوایی استوایی و مردمی مهربان و مهمان نواز دارد و یکی از محبوب ترین و برترین مقاصد جهانگردی در دنیا است.

علت آن این است که هرکسی می تواند با بودجه ای محدود به این کشور بیاید و نهایت استفاده را از آن ببرد. طبیعت چشم نواز و مردم مهربان تنها گوشه ای از زیبایی های این کشور آسیایی است.

منظره ها طبیعی و پارک های این کشور

اگر به عنوان یک جهانگرد یا گردشگر، منظره ها طبیعی کشور مقصد برایتان اهمیت دارد، فیلیپین سرشار از چنین منظره ها و چشم اندازها است. در این کشور پارک های زیبا، رودخانه، غارهای شگفت انگیز و حتی آتشفشان ها است که شما می توانید هم از آن ها بالا بروید یا از دور به تماشای آن ها بنشینید.

این منظره ها در سراسر این مجمع الجزایر پراکنده شده است. برخی از مشهورترین و محبوب ترین منطقه ها از این دست، شامل رودخانه واقع در سورجیائو (Surgiao)، پارک جنگلی مالاگوس (Malagos) در داوائو (Davao) است. گفتنی است که هر منطقه در هر جزیره، شاهکاری بی نظیر از طبیعت را در خود جای داده است که ورود به آن یا رایگان است یا هزینه اندکی در پی دارد.

برخی از این منظره ها طبیعی برای ورود جهانگردان بستر سازی و بهینه شده تا جهانگردان لحظات خوشی را سپری نمایند و برخی دیگر به صورت بکر و دست نخورده به جای مانده اند و طبیعت آن دستخوش تغییر نشده است. منطقه های که به صورت بکر به جای مانده اند، دارای محدودیت هستند و نمی توان فراتر از منطقه ها محدود در آن مکانها قدم گذاشت.

علت این محدودیت در وهله اول حفاظت از بازدیدنمایندگان و در وهله دوم حفظ تمیزی و تعادل زیست محیطی این منطقه ها است.

پوشیدن لباس های گرم، تصمیمش با شما!

اگر به منطقه ها و هوای سرد علاقه دارید، کشور فیلیپین باز هم در این زمینه هوای شما را دارد. در فیلیپین مکان های وجود دارند که دمای آن ها نزدیک به 0 درجه سانتی گراد نیز می رسد و بسیار سردتر از دیگر منطقه ها شهری هستند. این مکان ها شامل باگوئیو (Baguio) در لوزون (Luzon) و بوکیدنون (Bukidnon) در میندانائو (Mindanao) می گردد.

هر دو مکان از مقاصد گردشگری هستند و شما می توانید اقامتگاه های بسیاری را از این مکان ها انتظار داشته باشید. در نظر داشته باشید که آب و هوای این کشور استوایی است و نیازی نیست تا لباس های گرم خودتان را در چمدان به زور جا بدهید چرا که سرمای هوا به حد غیرقابل تحمل نمی رسد.

با این حساب، همراه داشتن سوییشرت های پاییزی برترین کاری است که می توانید در خصوص این موضوع انجام دهید. بعلاوه در زمینه فرهنگی، گروه هایی در این دو مکان وجود دارند که با جان و دل دلشان می خواهد شما را با فرهنگ و سنت های این منطقه آشنا نمایند و به شما اجازه می دهند تا پوشیدن لباس های محلی و نواختن موسیقی محلی را تجربه کنید.

سخن آخر

کشوری به وسعت فیلیپین به این معنا است که برای هرکس با هر سلیقه ای، در این کشور چیزی نهفته است. اولویت شما فارغ از این که منظره ها طبیعی زیبا باشد یا آشنایی با فرهنگ های متفاوت مردم محلی باشد، فیلیپین شما را ناامید نمی کند.

برخلاف بیشتر کشورهای دیگر که به برخوردهای اهانت آمیز در خصوص جهانگردان معروفیت دارند، مورد مثبت و بسیار مهم این است که مردم فیلیپین برخوردی به این شکل ندارند و به طرزی از گردشگر ها پذیرایی و خوش آمدگویی می نمایند که گویی از هموطنان خودشان هستند.

اگر به ماهیگیری علاقه مند هستید، باید گفت که فیلیپین تا دلتان بخواهد ساحل و دریا دارد. در نتیجه ماهیگیری و سرگرمیات دریایی به هیچ وجه سخت نیست. جالب تر اینجا است که در این کشور، ماهیگیری هم سرگرمی به شمار می آید و هم راهی برای امرار معاش و قوانین سختگیرانه ای که در دیگر کشورها حاکم است، در این کشور وجود ندارد.

دیدنی های این کشور زیبا کم نیستند و جهانگردان بسیاری اگر فرصت داشته باشند، دوباره به این کشور دوست داشتنی بازخواهند گشت.

منبع: کجارو / travelvivi.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2254

به "تور فیلیپین: نکاتی که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: نکاتی که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید